    Subject: Re: Swiatła, czas uprzywilejowanego zielonego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Tue, 3 Jan 2017 19:12:57 +0100

    W dniu 2017-01-03 o 18:46, Cavallino pisze:

    > Byłoby, gdyby nie to, że tak to nie działa.
    > Pewnie mówisz o skręcie w lewo - na którym pierwszeństwa nie masz z
    > zasady.

    A jak działa? Pierwszy przypadek i przerysowanie mi zderzaka bokiem
    przez jakiś dostawczak, nawet się nie zatrzymał.. drugi przypadek i już
    ostrożniejsza jazda z mojej strony tym razem chyba tylko dzięki temu
    poszło o włos od kolejnego uderzenia przez auto jadące z mojej lewej. Ja
    jechałem Strzelecką od Drogi Dembińskiej, a zagrożenie sprawiały auta
    jadące ul Krakowską, od strony Półwiejskiej. I o jakim pierwszeństwie
    piszesz skoro na skrzyżowaniu są światła? No, przynajmniej były kiedy to
    testowałem, tj kilka lat temu.