    From: Mumin <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Date: Tue, 29 Jun 2010 22:59:25 +0200

    PawelC pisze:
    > Zona jak coś pozytywnego o mnie powie, to, to, że jestem najbardziej
    > tolerancyjnym człowiekiem w tej galaktyce i okolicy , dziś jednak
    > wjeżdżając do Wawki stwierdziłem że co niektórzy to barany do potegi n-tej.
    > Zapakowane auta w materace, kajaki, pontony, 3ka dzieciaków na tylnym
    > siedzeniu, co niektórzy tak spoceni, że "total wkurw" w oczach... i stoi
    > taki jeden z drugim w korku gapiąc się na GPS'a bo ten im pewnie tak
    > trasę na mazury lub do trójmiasta wyznaczył 7kmą.
    > Kurcza przecież to miasto od południa mimo braku obwodnicy można
> [...]

    A skąd ma ktoś tu nie mieszkający wiedzieć którędy ma objechać? Wcale
    się nie dziwie, że patrzą na GPSy bo niby jak mają inaczej znaleźć
    drogę. Patrzenie na papierową mapę na niewiele się zdaje bo trzeba
    wiedzieć na który konkretnie zjazd zjechać, którego pasa się trzymać
    itp. Nie wiem z czym masz problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin