  • Data: 2009-07-31 10:04:50
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 30 lipca 2009 (09:48:00) napisano:

    > Moj ulubiony

    Mój też, ale ostatnio się przymuszam do ciaśniejszego kadrowania. 17-55
    jest bardziej uniwersalny. Bardzo dobry obiektyw do wszystkiego.
    Architektura bez beczki na 17mm, portret z ładnym rozmyciem na 55/2.8,
    stabilizacja, gdy potrzebuję większej GO (np widoczki na 55mm,
    zbliżenia). Tylko trochę za duży i za ciężki do mojego korpusu (350D).

    > Tamron 17-50/2.8 wolniejszy, glosniejszy, optycznie identyczny, 2 razy
    > tańszy :)

    Jest też lżejszy i mniejszy. Dla mnie jednak zdyskwalifikował go właśnie
    hałas i kłopoty z AF-em (u kolegi). Optycznie nie jest identyczny. Canon
    ma mniejszą beczkę na 17mm. Można to korygować softem, ale Canonem
    wygodniej, łatwiej mi precyzyjniej kadrować. Wolałem dopłacić, również
    za IS-a.

    --
    Mirek