eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuper fotoradary - więcej szczegółów?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 228

  • 51. Data: 2013-07-29 12:24:27
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-07-28 22:38, anacron wrote:

    > Nie wiem, jaki stoi tam, ale w tzw. super radarach numer polega na
    > stosowaniu wielu głowic (min 4) i modulacji sygnału radaru w którym
    > zawarty jest czas "wystrzelenia wiązki i numer głowicy". Na zasadzie
    > widzenia stereoskopowego system określa prędkość i położenie pojazdu.
    > Jedynie moc procesora ogranicza możliwości dotyczące ilości pojazdów
    > śledzonych "na raz". Po sprzężeniu z zapisem wideo system praktycznie
    > idealny.

    Na Sikorskiego stoi TraffiStar SR520, uzywajacy petli indukcyjnej.

    Natomiast uwazany za prawdziwy "superradar" Traffistar SR590 ma
    pojedyncza antene a za wlasciwa analize predkosci na wielu pasach
    odpowiada system analizy obrazu.



    --

    memento lorem ipsum


  • 52. Data: 2013-07-29 15:23:43
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.07.2013 ToMasz <N...@o...pl> napisał/a:
    > (...)
    >
    >>> legalizacje - marny los drogowych rajdowców.....
    >>> ToMasz
    >> Fajne. Skynet pełną gębą.
    >
    > nie wiem czy fajnie, czy "fajnie".
    > jakby spojrzeć na problem z pewnego dystansu, to gdyby kierowcy byli
    > przewidujący i odpowiedzialni, sygnalizacja świetlna, ograniczenia
    > prędkości byłyby zbyteczne. Jednak nie są. Więc im więcej kierowców o
    > rozumkach wiewiórki, tym ograniczenia surowsze. Im luźniejsze sito,
    > wyłapujące "miszczów kierownicy" tym ograniczenia surowsze. Tak więc
    > jeśli doprowadzimy do sytuacji w której _każdy_ przekraczający przepisy
    > zostanie ukarany, możemy liczyć na.... usunięci pewnych restrykcji!

    Hahahahaaa....

    > Tak właśnie!

    Hahahahah....

    > Moim zdaniem można by spokojnie podnieść prędkość poruszania
    > się pojazdów na prostych odcinkach. Ale znowu... przed zakrętem
    > musiałaby stać taka kamera, bo znowu drifty będą...

    Fsyscy driftery nieuch siem wpisujom.

    >
    > ToMasz
    >
    > PS taki skynet jadącym zgodnie z przepisami nie szkodzi. może być
    > niewygodny, ale nie szkodliwy. dla "miszczów kierownicy" jest całkowicie
    > destrukcyjny. Tak więc to "lekarstwo" ma mniej skutków ubocznych niż
    > przeciętny antybiotyk

    Tak, tak, już dobrze...

    --
    kakmaratgmaildotcom


  • 53. Data: 2013-07-29 17:29:57
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-29 09:20, Myjk wrote:
    > Sun, 28 Jul 2013 20:06:39 +0200, Shrek
    >
    >> Jak już się nauczyli zwalniać to fotoradar
    >> na jakiś czas zniknął - a z nim ograniczenie.
    >
    > Czyli jak widać, radar działa.

    Działa - ale są dwie rzeczy - skoro działał (i to doskonale), to
    dlaczego go zlikwidowano, oraz pokazuje, że ograniczenie było postawione
    dla fotoradaru, a nie fotoradar dla ograniczenia. Tu już nawet pozorów
    pozoru nie zostawiono - wszytko dla statystyk i kasy a nie bezpieczeństwa.

    > Oczywiście te 30/h na objeździe tunelu, można
    > rzec, lekkie przegięcie -- z drugiej strony była to droga tymczasowa, o
    > wątpliwej szerokości, kręta, z przejściami dla pieszych (a jedno przejście
    > było ze schodów wprost na jezdnię -- niechby się komuś potknęło).

    Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
    na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
    trzydziestki się przekroczyć nie dało:P A na tej "tymczasowej, krętej i
    wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
    mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)

    > Droga
    > miałą kilometr a nie 30, więc zwolnienie nie zjadało więcej jak 2 minuty.

    Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    bym nie powiedział. Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
    sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
    ograniczeniem do 30.

    > Kolejna sprawa, to mieszkańcy, a nie "władza" jak tu się niektórzy trzęsą
    > jak osika, wymusili ograniczenie prędkości i postawienie radaru -- i tak
    > jest praktycznie zawsze.

    Link?

    Shrek.


  • 54. Data: 2013-07-29 17:54:33
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 29 Jul 2013 10:01:20 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >W dniu 29.07.2013 05:41, A.L. pisze:
    >> Wystarczy jezdic wolniej. Wtedy nie tzreba bedzie znac szczegolow
    >
    >Naprawdę wydaje Ci się, że wiesz co mówisz?

    Tak. Warsiascy miszcze kierownicy jezdza po Warszawie szybciej niz sie
    jezdzi po autostradach w USA. Nie mam nic przeciwko radarom co 10
    metrow i mandatom po 1000 zlotych

    A.L.


  • 55. Data: 2013-07-29 18:09:09
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cv3dv8psmf56j8kj3pdqcgo9ceue978go8@4ax.
    com...
    > On Mon, 29 Jul 2013 10:01:20 +0200, anacron <a...@a...pl>
    > wrote:
    >
    >>W dniu 29.07.2013 05:41, A.L. pisze:
    >>> Wystarczy jezdic wolniej. Wtedy nie tzreba bedzie znac szczegolow
    >>
    >>Naprawdę wydaje Ci się, że wiesz co mówisz?
    >
    > Tak. Warsiascy miszcze kierownicy jezdza po Warszawie szybciej niz sie
    > jezdzi po autostradach w USA. Nie mam nic przeciwko radarom co 10
    > metrow i mandatom po 1000 zlotych

    KAPELUSZ PLONK



  • 56. Data: 2013-07-29 18:17:22
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 17:29, Shrek pisze:
    > On 2013-07-29 09:20, Myjk wrote:
    >> Sun, 28 Jul 2013 20:06:39 +0200, Shrek
    >>
    >>> Jak już się nauczyli zwalniać to fotoradar
    >>> na jakiś czas zniknął - a z nim ograniczenie.
    >>
    >> Czyli jak widać, radar działa.
    >
    > Działa - ale są dwie rzeczy - skoro działał (i to doskonale), to
    > dlaczego go zlikwidowano, oraz pokazuje, że ograniczenie było postawione
    > dla fotoradaru, a nie fotoradar dla ograniczenia. Tu już nawet pozorów
    > pozoru nie zostawiono - wszytko dla statystyk i kasy a nie bezpieczeństwa.

    Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
    Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
    inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
    bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
    nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.

    >> Oczywiście te 30/h na objeździe tunelu, można
    >> rzec, lekkie przegięcie -- z drugiej strony była to droga tymczasowa, o
    >> wątpliwej szerokości, kręta, z przejściami dla pieszych (a jedno
    >> przejście
    >> było ze schodów wprost na jezdnię -- niechby się komuś potknęło).
    >
    > Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A

    Stał przed skrętem w tę drogę.

    > na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
    > trzydziestki się przekroczyć nie dało:P

    Zdziwiłbyś się :)

    > A na tej "tymczasowej, krętej i
    > wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
    > mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)

    To po co on w tym miejscu?

    >> Droga
    >> miałą kilometr a nie 30, więc zwolnienie nie zjadało więcej jak 2 minuty.
    >
    > Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    > bym nie powiedział.

    Tyle, że tam ruch jest spokojny.

    > Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
    > sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
    > ograniczeniem do 30.

    Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.




  • 57. Data: 2013-07-29 18:34:54
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 29 Jul 2013 18:09:09 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >
    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:cv3dv8psmf56j8kj3pdqcgo9ceue978go8@4ax
    .com...
    >> On Mon, 29 Jul 2013 10:01:20 +0200, anacron <a...@a...pl>
    >> wrote:
    >>
    >>>W dniu 29.07.2013 05:41, A.L. pisze:
    >>>> Wystarczy jezdic wolniej. Wtedy nie tzreba bedzie znac szczegolow
    >>>
    >>>Naprawdę wydaje Ci się, że wiesz co mówisz?
    >>
    >> Tak. Warsiascy miszcze kierownicy jezdza po Warszawie szybciej niz sie
    >> jezdzi po autostradach w USA. Nie mam nic przeciwko radarom co 10
    >> metrow i mandatom po 1000 zlotych
    >
    >KAPELUSZ PLONK
    >

    O... Miszcz kierownicy? Mzoe zamiast kierownicy lepsze bylyby lejce i
    bat?

    A.L.


  • 58. Data: 2013-07-29 18:59:45
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-29 18:17, Artur Maśląg wrote:

    > Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
    > Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
    > inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
    > bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
    > nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.

    Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
    ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
    również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.


    >> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
    >
    > Stał przed skrętem w tę drogę.

    Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30? I ile m
    przyspieszenie od 30 do 80? Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
    połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
    (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
    miała się nijak do "wjazdu na objazd".

    >> na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
    >> trzydziestki się przekroczyć nie dało:P
    >
    > Zdziwiłbyś się :)

    Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....

    >> A na tej "tymczasowej, krętej i
    >> wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
    >> mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)
    >
    > To po co on w tym miejscu?

    No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.

    >> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    >> bym nie powiedział.
    >
    > Tyle, że tam ruch jest spokojny.

    Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P

    >> Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
    >> sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
    >> ograniczeniem do 30.
    >
    > Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.


    Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
    był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)

    Shrek.


  • 59. Data: 2013-07-29 20:38:14
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 18:59, Shrek pisze:
    > On 2013-07-29 18:17, Artur Maśląg wrote:
    >
    >> Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
    >> Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
    >> inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
    >> bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
    >> nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.
    >
    > Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
    > ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
    > również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.

    Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    Teoria spisku?

    >>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
    >>
    >> Stał przed skrętem w tę drogę.
    >
    > Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?

    Nie wiem.

    > I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?

    Nie wiem.

    > Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
    > połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
    > (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
    > miała się nijak do "wjazdu na objazd".

    Nie odpowiem i nie połączę, ponieważ nie jest prawdą, jakoby wszyscy za
    FR przyśpieszali. Jak najbardziej tak 30 miała się do zmienionej
    organizacji ruchu itd.

    >>> na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
    >>> trzydziestki się przekroczyć nie dało:P
    >>
    >> Zdziwiłbyś się :)
    >
    > Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....

    A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?

    >>> A na tej "tymczasowej, krętej i
    >>> wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
    >>> mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)
    >>
    >> To po co on w tym miejscu?
    >
    > No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.

    Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
    i tam nikt nie zap...

    >>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    >>> bym nie powiedział.
    >>
    >> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
    >
    > Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P

    Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.

    >>> Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
    >>> sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
    >>> ograniczeniem do 30.
    >>
    >> Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.
    >
    > Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
    > był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)

    Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
    od FR.




  • 60. Data: 2013-07-29 21:13:41
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-29 20:38, Artur Maśląg wrote:

    >> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
    >> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
    >> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
    >
    > Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    > inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    > Teoria spisku?

    Nie - logicznego myślenia.

    >>>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
    >>>
    >>> Stał przed skrętem w tę drogę.
    >>
    >> Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?
    >
    > Nie wiem.
    >
    >> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
    >
    > Nie wiem.

    To kiedyś sprawdź.Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
    prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.

    >> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
    >
    > A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?

    Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
    sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;) A co do tego
    wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...


    >> No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.
    >
    > Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
    > i tam nikt nie zap...

    I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
    ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.

    >>>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    >>>> bym nie powiedział.
    >>>
    >>> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
    >>
    >> Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P
    >
    > Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.

    No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.

    >> Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
    >> był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)
    >
    > Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
    > od FR.

    Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
    tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)

    Shrek.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 20 ... 23


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: