  • 41. Data: 2013-07-29 05:41:40
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 27 Jul 2013 09:48:18 +0200, "Jurek" <...@...pl> wrote:

> [...]
    >takich jak na skrzyżowaniu Sobieskiego
    >z Sikorskiego-Witosa w Warszawie.
    >Popularna ich nazwa to super fotoradary.
    >W szczególności w jakiej odległości od
    >skrzyżowania następuje pomiar prędkości
    >i czy jest wykonywany wielokrotnie.
    >Następnie, w którym momencie jest robione
    >zdjęcie lub są robione zdjęcia i w jaki
    >sposób następuje skojarzenie pomiaru
    >szybkości z danym samochodem.
    >Właściwie jedyne co podały media to fakt,
    >że takie fotoradary są w stanie śledzić
    >ruch na każdym z pasów ruchu oddzielnie.
    >Czy gdzieś podanych jest więcej szczegółów,

    Wystarczy jezdic wolniej. Wtedy nie tzreba bedzie znac szczegolow

    A.L.

  • 42. Data: 2013-07-29 06:51:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-29 00:57, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > KURWAAAAA !!!! WYPALA MI OCZY !!!!

    Kurwa, przepraszam:P

    Shrek.

  • 43. Data: 2013-07-29 06:56:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Zwalnianie nastąpiło i to przerażające.
    > A jeszcze te pomysły ze strefami 30 itd....
    > Doszliśmy do ściany praktycznie.
    >
    > Jeśli tego nie widzisz i tego typu pomysły akceptujesz, to nie mamy o
    > czym dyskutować.

    no i zgadzam sie z tobą ale zarazem widzę jak ludzie jeżdżą...

    wiem że to wali w tych normalnych ale mamy sporo wariatów za kółkiem których
    jakoś cieżko jest przytemperować nie zakładając obroży wszystkim takze tym
    co jeżdżą rozsądnie.

  • 44. Data: 2013-07-29 08:49:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-28 23:54, z pisze:

    > Tak tu chodzi o kasę. Pewien wiceminister zwierzał się koledze że on i
    > jego dzieci są już ustawione do końca życia.

    Który?

    --
    MN

  • 45. Data: 2013-07-29 09:20:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Jul 2013 20:06:39 +0200, Shrek

    > Jak już się nauczyli zwalniać to fotoradar
    > na jakiś czas zniknął - a z nim ograniczenie.

    Czyli jak widać, radar działa. Szkoda tylko, że na większość ludzi działa
    tylko i wyłącznie radar. Oczywiście te 30/h na objeździe tunelu, można
    rzec, lekkie przegięcie -- z drugiej strony była to droga tymczasowa, o
    wątpliwej szerokości, kręta, z przejściami dla pieszych (a jedno przejście
    było ze schodów wprost na jezdnię -- niechby się komuś potknęło). Droga
    miałą kilometr a nie 30, więc zwolnienie nie zjadało więcej jak 2 minuty.
    Kolejna sprawa, to mieszkańcy, a nie "władza" jak tu się niektórzy trzęsą
    jak osika, wymusili ograniczenie prędkości i postawienie radaru -- i tak
    jest praktycznie zawsze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2013-07-29 09:52:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.07.2013 23:06, Pawel O'Pajak pisze:
    > Ja sie nie znam na w.cz. ale mozna tak mala glowica dac tak zbiezna
    > wiazke? To nie laser. No i leci z ukosa, wiec strefa pomiaru jest chyba
    > dosyc niewielka.

    Sygnał jest modulowany i w nim zawarte są czas wysłania i numer głowicy.
    System ma dwie głowice nadawcze i dwie odbiorcze. Zlicza liczbę odbić
    danej wiązki i jej czas po jaki powróciła. Na podstawie czasu powrotu
    konkretnego sygnału wylicza odległość auta, mają takie dane z dwóch
    głowic wektorami wyznacza położenie. Prędkość wyznacza tradycyjnie z
    Dopplera i Furie. Teraz tylko oprogramowanie, które odczyta rejestrację
    z zapisu wideo i nałoży na zapis dane z radaru. Byłem na targach gdzie
    prezentowali takie rosyjskie cudeńko.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 47. Data: 2013-07-29 10:01:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.07.2013 05:41, A.L. pisze:
    > Wystarczy jezdic wolniej. Wtedy nie tzreba bedzie znac szczegolow

    Naprawdę wydaje Ci się, że wiesz co mówisz?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 48. Data: 2013-07-29 10:18:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jurek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Przez cały czas jest nagrywany film?
    > Możesz podać źródło tej informacji?

    W programie "Polak potrafi" pokazywali nasz rodzimy system który jest w
    stanie w normalnym ruchu miejskim śledzić i mierzyć jednocześnie prędkość o
    ile dobrze pamiętam ponad 30 pojazdów. Jest to pomiar ciągły od jak
    urządzenie "zobaczy" pojazd do chwili kiedy wyjedzie z "kadru".

  • 49. Data: 2013-07-29 10:22:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jurek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Przez cały czas jest nagrywany film?

    od chwili...

    i oczywiście w obie strony

  • 50. Data: 2013-07-29 11:48:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Jul 2013 09:20:56 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Sun, 28 Jul 2013 20:06:39 +0200, Shrek

    > Czyli jak widać, radar działa. Szkoda tylko, że na większość ludzi
    > działa tylko i wyłącznie radar. Oczywiście te 30/h na objeździe tunelu,
    > można rzec, lekkie przegięcie

    nie na objeździe a przed na 3 pasach ruchu w 1 stronę

> [...]
    > tu się niektórzy trzęsą jak osika, wymusili ograniczenie prędkości i
    > postawienie radaru -- i tak jest praktycznie zawsze.

    mieszkańcy czego? przepompowni scieków czy szpitala? bo nic innego obok
    nie ma
    <http://www.openstreetmap.org/?
    lat=52.24522188305855&lon=21.02274924516678&zoom=18>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?