  • 171. Data: 2013-08-02 07:32:58
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 01 Aug 2013 18:04:12 +0200, ddddddd

    > tak, jest to skomplikowane.

    Nie jest.

    > Przypomnij sobie czy ta strzałka to byłą przed, czy za Poznaniem,
    > no i czy na pewno Pcim, może Pasikurowice? po 8h za kółkiem na
    > pewno nie chciałoby mi się tego szukać.

    Akurat wspomniany Gil wiedział dokładnie gdzie to było.
    Poza tym pomijając już samego autora wątku, ludzie "lokalni" mają to w
    dupie -- a jestem przekonany że psioczą za każdym razem jak tamtędy jadą.

    Podobnie z moją sytuacją z kwietnia br., do której odpowiedź zapodawałem na
    grupie. Nie przejeżdżam tego skrzyżowania codziennie, ale raz w tygodniu,
    może raz na dwa tygodnie. Byłem tam w czwartek i odrazu w oczy rzuciło się,
    że tworzy się niestandardowy korek a auta do skrętu stoją bardzo długo. Za
    długo. Olałem, bo tak. Kolejny raz jechałem w następnym tygodniu i to samo,
    korek, nie da się skręcić praktycznie. Mail do urzędu po dotarciu do domu,
    że "coś" jest nie tak na tych światłach. Następnego dnia naprawione.

    Wniosek? Przez tydzień NIKT z setek tysięcy kierowców przejeżdżających
    tamtędy i tracących z 15 minut przez awarię akomodacji tego NIE ZGŁOSIŁ. I
    to nie jest jakieś skrzyżowanie dużej drogi gdzie bywa się raz na rok,
    tylko lokalne skrzyżowanie którym ludzie dzień w dzień dojeżdżają do swoich
    domów.

    I Wy mi tu będziecie wmawiać, że zgłaszanie takich rzeczy, włączając w to
    uwagi na temat ograniczeń i ustawienia FR, jest bez sensu? Nie jest bez
    sensu, po prostu 90% (albo i więcej) kierowców ma to głęboko w dupie.

    Zatem jak lubicie się ślimaczyć i pożalić się o tym w internecie w kółku
    wzajemnej adoracji i do tego jeszcze płacić, zamiast pogonić urzędasów po
    rozum do głowy, to tylko i wyłącznie Wasza wola.

    > Chętnie za to poczytam twoje wypociny :)

    To masz wyżej. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 172. Data: 2013-08-02 07:38:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 01 Aug 2013 18:06:55 +0200, ddddddd

    > Zgłaszam każdą kradzież na policji. Robię to od lat.
    > Od lat nic się nie zmienia.

    Zmień to sam i zabezpiecz w końcu swoje rzeczy skoro od lat ci coś kradną.

    > Nie wiem więc dlaczego mój głos miałby pomóc przy fotoradarach,
    > skoro kradzieże psują im statystyki (a i tak nikt dupy nie ruszy),

    Nie porównuj, to są dwie różne rzeczy. Poza tym skąd wiesz, skoro nie
    sprawdziłeś? Ano dlatego, że na podstawie jednej służby wyciągnąłeś wnioski
    na temat skrajnie innego urzędu.

    > a FR tylko je (i budżet) poprawiają.

    Ponieważ im na to pozwalacie. Piszę w liczbie mnogiej, bo jak już napisałem
    "obok" spokojnie ponad 90% kierowców jedynie truje a nic konkretnego nie
    robi aby sytuację zmienić..

    --
    Pozdor Myjk

  • 173. Data: 2013-08-02 08:33:17
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-02 07:38, Myjk pisze:
    > Thu, 01 Aug 2013 18:06:55 +0200, ddddddd

    > Zmień to sam i zabezpiecz w końcu swoje rzeczy skoro od lat ci coś kradną.

    zmieniłem, przeprowadziłem się poza Wrocław - aczkolwiek część
    ruchomości jest we Wrocławiu
    Poza tym zgłaszanie od lat nie oznacza zgłaszania dzień w dzień,
    chciałem tylko napisać, że od lat nic się nie zmienia (a kradzież
    zgłaszam pewnie nie częściej niż raz na rok)

    > Nie porównuj, to są dwie różne rzeczy. Poza tym skąd wiesz, skoro nie
    > sprawdziłeś? Ano dlatego, że na podstawie jednej służby wyciągnąłeś wnioski
    > na temat skrajnie innego urzędu.

    dobra. Idę do urzędu skarbowego, zusu- wszyscy nastawieni na tworzenie
    problemów, dopiero jak okazuje się że wina jest po ich stronie to
    zaczyna się robić spokojnie. Czyli co, wniosek postawiłem tylko na
    podstawie trzech służb?

    > Ponieważ im na to pozwalacie. Piszę w liczbie mnogiej, bo jak już napisałem
    > "obok" spokojnie ponad 90% kierowców jedynie truje a nic konkretnego nie
    > robi aby sytuację zmienić..

    to ile FR dzięki tobie zniknęło? o błędach w oznakowaniu nie piszę, bo
    to jest sens zgłaszać i jak najbardziej pod tym względem się z tobą zgadzam.

    Lukasz

  • 174. Data: 2013-08-02 08:38:03
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-01, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Dlatego w Polsce do dupy jest, bo Polacy uwazaja ze prawo do dupy
    > jest. Wiec sila rzeczy urzedy i ogolnie, wladze, uwazaja kazdego
    > obywatela za potencjalnego przestepce i zlodzieja. W wielu wypadkach,
    > slusznie

    Ooooczywiscie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 175. Data: 2013-08-02 08:58:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 02 Aug 2013 08:33:17 +0200, ddddddd

    > Czyli co, wniosek postawiłem tylko na
    > podstawie trzech służb?

    Nie wiem. Może weź zweryfikuj swoje postępowanie skoro notorycznie masz
    jakieś problemy. To raczej normalne nie jest.

    > to ile FR dzięki tobie zniknęło?

    Żaden, ale też o żadnym FR nie pisałem do urzędu. Na trasach którymi
    uczęszczam FR stoją we właściwych miejscach i nie są nastawione wyłącznie
    na "zarabianie kasy" -- jak tutaj sugerujecie w parę osób -- ale aby
    faktycznie uspokoić, często szalony, ruch.

    --
    Pozdor Myjk

  • 176. Data: 2013-08-02 10:12:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-02 06:40, Shrek pisze:

    > Ale to jest oczywiste, a ja nie pisałem że skandalem jest sam fotoradar,
    > a fotoradar i 30km/h. Oraz potwierdzenie tego faktu tym, że jak 30
    > zniknęła to i fotoradar zbankrutował.

    Jak pisałem - 30km/h stanęło z racji objazdu, FR z racji
    niebezpiecznego miejsca. SM miał zgodę wcześniej (włączenie z terminem
    instalacji), 30km/h stanęło nagle. Jaki skandal? To, może jak jest
    zasadne 30km/h to FR ma go nie pilnować? Ten Twój skandal to teoria
    spiskowa.

    > Nie - fotoradar _jest_ związany z ograniczeniem prędkości, chyba nie
    > chcesz powiedzieć że nie jest?

    Co nie? FR jest związany z ograniczeniem prędkością, bezpieczeństwem
    itd. Tyle, że nie był przewidywany na te 30km/h - nie ma z tym
    związku przyczynowo-skutkowego.

    > Przewidywała, bo jak go stawiała, to objazd _już_ był.

    Jak mogle przewidywać, skoro w czasie planowania, zakupów, zgód
    itd. nikt go nie przewidywał i nie zakładał, że coś takiego się
    wydarzy?

    > Więc proszę cie
    > nie mów mi, że nie mieli wyjścia i musieli go tam postawić, bo fakt że
    > potem _dało_ się go przenieść - co _miało_ związek ze zmianą graniczenia.

    Przenieśli po analizie sytuacji - to typowe zachowania. Czemu wrócił?
    Może nowe ograniczenie postawili od lipca? Jakoś nie zauważyłem.

    > Ruch tam był uspokojony już przed i już po fotoradarze.

    Nie, nie był.

    > Z prostego
    > powodu - zdradzę ci tajemnicę - tam był wieczny korek.

    Skoro był wieczny korek, to skąd tyle wykroczeń? I czemu wrócił w
    to samo miejsce bez obniżenia prędkości dopuszczalnej w dniu
    demontażu?

    > A jak nie było to
    > jeszcze nie powód żeby ktoś się chciał zabić na szykanie z hopką. A
    > jakby chciał, to by się i tak zabił.

    FR jest, jest spokojnie.

  • 177. Data: 2013-08-02 13:40:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 10:54:40 -0500 osobnik zwany A.L. napisał:

    > Dlatego w Polsce do dupy jest, bo Polacy uwazaja ze prawo do dupy jest.
    > Wiec sila rzeczy urzedy i ogolnie, wladze, uwazaja kazdego obywatela za
    > potencjalnego przestepce i zlodzieja. W wielu wypadkach, slusznie

    i to pisze gość z kraju gdzie za byle duperelę ląduje się w kajdankach na
    dołku i który ma najwiekszą populację więźniów na świecie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 178. Data: 2013-08-02 19:35:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Aug 2013 00:38:17 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Co w Polsce nie byłoby takie łatwe :)
    > (art.3 PDoOF bodaj)

    No to przymkna za VAT. Albo przymkna za dowolny podatek, i szukaj
    wtedy znajomego polityka, zeby cie z aresztu wyciagneli jak Kluske :-)

    J.

  • 179. Data: 2013-08-02 19:51:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-02 19:35, J.F. pisze:

    > No to przymkna za VAT. Albo przymkna za dowolny podatek, i szukaj
    > wtedy znajomego polityka, zeby cie z aresztu wyciagneli jak Kluske :-)

    Przygody Kluski (zresztą nie tylko jego) to efekt posocjalistycznej
    dziczy w kraju.

  • 180. Data: 2013-08-02 22:27:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-02 10:12, Artur Maśląg wrote:

    > To, może jak jest
    > zasadne 30km/h to FR ma go nie pilnować? Ten Twój skandal to teoria
    > spiskowa.

    Nie jest i nie było zasadne. Najleprzym dowodem jest to, że zniknęło -
    bez żadnej zmiany układy skrzyżowania, bez żadnych prac, bez niczego. Bo
    i nigdy nie było potrzebne. A fotoradar razem z ograniczeniem - co może
    im decyzja wygasała, pozwolenie? Nie - spadła mu skuteczność - a to z
    powodu zmiany ograniczenia - więc proszę cię nie wciskaj mi że fotoradar
    nie ma związku z ograniczeniem.

    > Co nie? FR jest związany z ograniczeniem prędkością, bezpieczeństwem
    > itd. Tyle, że nie był przewidywany na te 30km/h - nie ma z tym
    > związku przyczynowo-skutkowego.

    Specjalnie czy przypadkiem wykorzystano to niczym zbóje na gościncu. A
    jak się przypadkiem zmieniło ograniczenie, to równie przypadkiem zadar
    zniknął?

    > Jak mogle przewidywać, skoro w czasie planowania, zakupów, zgód
    > itd. nikt go nie przewidywał i nie zakładał, że coś takiego się
    > wydarzy?

    A jak mogli przewidzieć że sie potem ograniczenie zmieni z 30 na 50? Też
    nie mogli, ale nie przeszkadzało im to zareagować błyskawicznie. Skoro
    mogli go przenieść, to mogli i od razu gdzie indziej postawić. Ale
    doskonale wiedzieli, że na 30 będzie najwięcej łosi, więc wykorzystali
    to na maksa.

    > Przenieśli po analizie sytuacji - to typowe zachowania.

    Po zmianie ograniczenia. Kropka.

    Z 30 km/h

    > FR jest, jest spokojnie.

    A jak nie było, to również było spokojnie - CBDU.

    Shrek.