    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
    <kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl> <j7c6cszzr3qh$.dlg@myjk.org>
    <kt8kki$a1f$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <kt8oae$1eh$2@node2.news.atman.pl> <nxc46e2sk25l$.dlg@myjk.org>
    <kt8r71$4dj$1@node2.news.atman.pl> <1vzyg1m4m603r$.dlg@myjk.org>
    <kta935$tjo$1@node1.news.atman.pl> <cslu3zus5qbb$.dlg@myjk.org>
    <ktbjbs$omj$1@node2.news.atman.pl> <c6fs173uccz9$.dlg@myjk.org>
    <kte0ms$f6p$2@dont-email.me>
    Date: Fri, 2 Aug 2013 07:38:59 +0200

    Thu, 01 Aug 2013 18:06:55 +0200, ddddddd

    > Zgłaszam każdą kradzież na policji. Robię to od lat.
    > Od lat nic się nie zmienia.

    Zmień to sam i zabezpiecz w końcu swoje rzeczy skoro od lat ci coś kradną.

    > Nie wiem więc dlaczego mój głos miałby pomóc przy fotoradarach,
    > skoro kradzieże psują im statystyki (a i tak nikt dupy nie ruszy),

    Nie porównuj, to są dwie różne rzeczy. Poza tym skąd wiesz, skoro nie
    sprawdziłeś? Ano dlatego, że na podstawie jednej służby wyciągnąłeś wnioski
    na temat skrajnie innego urzędu.

    > a FR tylko je (i budżet) poprawiają.

    Ponieważ im na to pozwalacie. Piszę w liczbie mnogiej, bo jak już napisałem
    "obok" spokojnie ponad 90% kierowców jedynie truje a nic konkretnego nie
    robi aby sytuację zmienić..

    --
    Pozdor Myjk