  • 161. Data: 2013-08-01 21:50:37
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 21:48:35 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Pytanie kieruj do ZDM.

    czyli to ty uprawiasz demagogię. Skoro było ograniczenie 30-50-30 to FR
    nie miał nic wspólnego z objazdem. CBDO.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2013-08-01 22:02:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 22:03:29 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Binarne postrzeganie świata nie jest moją domeną, a Twoje wydumki mogę
    > określić 'trzecim rodzajem prawdy'. Przy okazji mógłbyś jednak
    > wystosować zapytanie do ZDM (i oczywiście SM), by móc dalej wyciągać
    > wnioski, które by było choć trochę uzasadnione.

    > ROTFL - ograniczenie było z racji objazdu, a FR był ustawiony
    > niezależnie od tego (i przewidziany wcześniej). Świetnie spełnił swą
    > rolę niezależnie od tego co byś chciał udowodnić, a co Ci jednak nie
    > wychodzi.

    sam już nie wiesz co piszesz. Żebyś się zapluł nie wykażesz powiązania
    30kmh przy karowej z objazdem.

  • 163. Data: 2013-08-01 22:03:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

  • 164. Data: 2013-08-01 22:15:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 22:02, masti pisze:

    > sam już nie wiesz co piszesz.

    Najwyraźniej wiem i to lepiej o Ciebie.

    > Żebyś się zapluł nie wykażesz powiązania
    > 30kmh przy karowej z objazdem.

    Jak pisałem - zwróć się z pytaniem do ZDM, a później przeproś.

  • 165. Data: 2013-08-01 22:26:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 22:15:32 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Najwyraźniej wiem i to lepiej o Ciebie.

    > Jak pisałem - zwróć się z pytaniem do ZDM, a później przeproś.

    nie dyskutuję z ZDM tylko z Tobą. Ale jak widać nie ma to sensu bo Ty po
    prostu wiesz lepiej

  • 166. Data: 2013-08-01 22:44:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 22:26, masti pisze:

    > nie dyskutuję z ZDM tylko z Tobą.

    Tak naprawdę to dyskutujesz tylko ze sobą i dziwnym trafem nie chcesz
    niczego zweryfikować u źródła, czyli w ZDM i SM. Skieruj zapytanie,
    podziel się z kim chcesz, wyciągnij wnioski.

    > Ale jak widać nie ma to sensu bo Ty po prostu wiesz lepiej

    Wiem lepiej od Ciebie co piszę (co jest oczywiste), a co do
    dyskusji - nie ma ona sensu, ponieważ z Twojej strony to nie
    dyskusja, a erystyka.

    EOT

  • 167. Data: 2013-08-02 00:37:10
    Temat: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jul 2013, J.F. wrote:

    > To widac i IRS przestrzega teraz prawa.

    To osobna sprawa - po prostu amerykańskie podatki są relatywnie niskie
    ("dzień wolności" wypada im w kwietniu bodaj), ale to wcale nie znaczy,
    że ichnie przepisy podatkowe nie są restrykcyjne!
    Są, i do tego wedle opisów są egzekwowane znacznie skuteczniej, niż
    (równie restrykcyjne) przepisy polskie.

    > Dawniej sie bali, i mysle ze nie bezpodstawnie :-)

    Wracając do meritum - właśnie to miałem na myśli.
    W cytacie nie było mowy o tym, żeby w USA obywatele przestrzegali
    prawa z dobroci serca.
    Jeśli przestrzegają dlatego, że się boją (np. kulki od policmajstra),
    to również przestrzegają.
    I niezapłaceniem podatku się nie chwalą, bo ichni fiskus w razie
    donosu wyciągnie sankcje raczej niezdrowe.

    Wysunąłeś tezę jakoby nieprzyznawanie się do wykroczeń miało
    wynikać z BRAKU STRACHU, nieporozumienie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 168. Data: 2013-08-02 00:38:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jul 2013, J.F wrote:

    > Pamietaj ze Al Capone posadzili za nieplacenie podatkow :-)

    Co w Polsce nie byłoby takie łatwe :)
    (art.3 PDoOF bodaj)

    pzdr, Gotfryd

  • 169. Data: 2013-08-02 00:45:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jul 2013, ddddddd wrote:

    > tym 8 za kółkiem siadać do komputera i klepać skargę, sorry, najpierw
    > odnaleźć kto jest odpowiedzialny za znak w Pcimiu Dolnym...

    W sprawie formalnej - urzędy tego bardzo nie lubią, ale jeśli
    administratorem drogi jest urząd państwowy, wojewódzki lub
    gminny, to działa 65 KPA, sprawdź:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,240,,,us
    tawa-z-dnia-14061960-r-kodeks-postepowania.html
    Oczywiście przedłuża to postępowanie, ale skoro ustalenie
    odpowiedzialnego za znak stanowi problem, to można go (problem)
    forwardować :>

    pzdr, Gotfryd

  • 170. Data: 2013-08-02 06:40:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-01 21:29, Artur Maśląg wrote:

    > Cieszę się, że jednak potwierdzasz to o czym pisałem.
    > Było tam parę wydarzeń i stąd jego lokalizacja.

    Ale to jest oczywiste, a ja nie pisałem że skandalem jest sam fotoradar,
    a fotoradar i 30km/h. Oraz potwierdzenie tego faktu tym, że jak 30
    zniknęła to i fotoradar zbankrutował.

    > Ponieważ z objazdem jest związane 30km/h. Od początku piszę, że FR nie
    > był związany z 30km/h - były to dwie różne sytuacje, które się spotkały
    > w tym samym miejscu i w podobnym czasie.

    Nie - fotoradar _jest_ związany z ograniczeniem prędkości, chyba nie
    chcesz powiedzieć że nie jest?

    > SM nie przewidywała objazdu.

    Przewidywała, bo jak go stawiała, to objazd _już_ był. Więc proszę cie
    nie mów mi, że nie mieli wyjścia i musieli go tam postawić, bo fakt że
    potem _dało_ się go przenieść - co _miało_ związek ze zmianą graniczenia.

    > Niemniej uspokoił ruch w tym miejscu - spełnił swą rolę bardzo dobrze,
    > choć niekoniecznie w sposób oczekiwany przez wielu.

    Ruch tam był uspokojony już przed i już po fotoradarze. Z prostego
    powodu - zdradzę ci tajemnicę - tam był wieczny korek. A jak nie było to
    jeszcze nie powód żeby ktoś się chciał zabić na szykanie z hopką. A
    jakby chciał, to by się i tak zabił.

    Shrek.