  • Data: 2013-08-02 08:33:17
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-02 07:38, Myjk pisze:
    > Thu, 01 Aug 2013 18:06:55 +0200, ddddddd

    > Zmień to sam i zabezpiecz w końcu swoje rzeczy skoro od lat ci coś kradną.

    zmieniłem, przeprowadziłem się poza Wrocław - aczkolwiek część
    ruchomości jest we Wrocławiu
    Poza tym zgłaszanie od lat nie oznacza zgłaszania dzień w dzień,
    chciałem tylko napisać, że od lat nic się nie zmienia (a kradzież
    zgłaszam pewnie nie częściej niż raz na rok)

    > Nie porównuj, to są dwie różne rzeczy. Poza tym skąd wiesz, skoro nie
    > sprawdziłeś? Ano dlatego, że na podstawie jednej służby wyciągnąłeś wnioski
    > na temat skrajnie innego urzędu.

    dobra. Idę do urzędu skarbowego, zusu- wszyscy nastawieni na tworzenie
    problemów, dopiero jak okazuje się że wina jest po ich stronie to
    zaczyna się robić spokojnie. Czyli co, wniosek postawiłem tylko na
    podstawie trzech służb?

    > Ponieważ im na to pozwalacie. Piszę w liczbie mnogiej, bo jak już napisałem
    > "obok" spokojnie ponad 90% kierowców jedynie truje a nic konkretnego nie
    > robi aby sytuację zmienić..

    to ile FR dzięki tobie zniknęło? o błędach w oznakowaniu nie piszę, bo
    to jest sens zgłaszać i jak najbardziej pod tym względem się z tobą zgadzam.

    Lukasz