  • Data: 2013-08-02 07:32:58
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 01 Aug 2013 18:04:12 +0200, ddddddd

    > tak, jest to skomplikowane.

    Nie jest.

    > Przypomnij sobie czy ta strzałka to byłą przed, czy za Poznaniem,
    > no i czy na pewno Pcim, może Pasikurowice? po 8h za kółkiem na
    > pewno nie chciałoby mi się tego szukać.

    Akurat wspomniany Gil wiedział dokładnie gdzie to było.
    Poza tym pomijając już samego autora wątku, ludzie "lokalni" mają to w
    dupie -- a jestem przekonany że psioczą za każdym razem jak tamtędy jadą.

    Podobnie z moją sytuacją z kwietnia br., do której odpowiedź zapodawałem na
    grupie. Nie przejeżdżam tego skrzyżowania codziennie, ale raz w tygodniu,
    może raz na dwa tygodnie. Byłem tam w czwartek i odrazu w oczy rzuciło się,
    że tworzy się niestandardowy korek a auta do skrętu stoją bardzo długo. Za
    długo. Olałem, bo tak. Kolejny raz jechałem w następnym tygodniu i to samo,
    korek, nie da się skręcić praktycznie. Mail do urzędu po dotarciu do domu,
    że "coś" jest nie tak na tych światłach. Następnego dnia naprawione.

    Wniosek? Przez tydzień NIKT z setek tysięcy kierowców przejeżdżających
    tamtędy i tracących z 15 minut przez awarię akomodacji tego NIE ZGŁOSIŁ. I
    to nie jest jakieś skrzyżowanie dużej drogi gdzie bywa się raz na rok,
    tylko lokalne skrzyżowanie którym ludzie dzień w dzień dojeżdżają do swoich
    domów.

    I Wy mi tu będziecie wmawiać, że zgłaszanie takich rzeczy, włączając w to
    uwagi na temat ograniczeń i ustawienia FR, jest bez sensu? Nie jest bez
    sensu, po prostu 90% (albo i więcej) kierowców ma to głęboko w dupie.

    Zatem jak lubicie się ślimaczyć i pożalić się o tym w internecie w kółku
    wzajemnej adoracji i do tego jeszcze płacić, zamiast pogonić urzędasów po
    rozum do głowy, to tylko i wyłącznie Wasza wola.

    > Chętnie za to poczytam twoje wypociny :)

    To masz wyżej. :P

    --
    Pozdor Myjk