  • Data: 2013-08-02 06:40:49
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-01 21:29, Artur Maśląg wrote:

    > Cieszę się, że jednak potwierdzasz to o czym pisałem.
    > Było tam parę wydarzeń i stąd jego lokalizacja.

    Ale to jest oczywiste, a ja nie pisałem że skandalem jest sam fotoradar,
    a fotoradar i 30km/h. Oraz potwierdzenie tego faktu tym, że jak 30
    zniknęła to i fotoradar zbankrutował.

    > Ponieważ z objazdem jest związane 30km/h. Od początku piszę, że FR nie
    > był związany z 30km/h - były to dwie różne sytuacje, które się spotkały
    > w tym samym miejscu i w podobnym czasie.

    Nie - fotoradar _jest_ związany z ograniczeniem prędkości, chyba nie
    chcesz powiedzieć że nie jest?

    > SM nie przewidywała objazdu.

    Przewidywała, bo jak go stawiała, to objazd _już_ był. Więc proszę cie
    nie mów mi, że nie mieli wyjścia i musieli go tam postawić, bo fakt że
    potem _dało_ się go przenieść - co _miało_ związek ze zmianą graniczenia.

    > Niemniej uspokoił ruch w tym miejscu - spełnił swą rolę bardzo dobrze,
    > choć niekoniecznie w sposób oczekiwany przez wielu.

    Ruch tam był uspokojony już przed i już po fotoradarze. Z prostego
    powodu - zdradzę ci tajemnicę - tam był wieczny korek. A jak nie było to
    jeszcze nie powód żeby ktoś się chciał zabić na szykanie z hopką. A
    jakby chciał, to by się i tak zabił.

    Shrek.