eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuper fotoradary - więcej szczegółów?Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
    ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 29 Jul 2013 22:22:28 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
    <51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
    <kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
    <51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
    <51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt6et3$3dt$1@node1.news.atman.pl>
    <51f6c22d$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt6gdt$4vj$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kt6gdt$4vj$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 75
    Message-ID: <51f6cf05$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1375129349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1263 31.11.235.52:60105
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4160
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499832
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-29 21:39, Shrek pisze:
    > On 2013-07-29 21:27, Artur Maśląg wrote:
    >
    >>>> Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    >>>> inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    >>>> Teoria spisku?
    >>>
    >>> Nie - logicznego myślenia.
    >>
    >> Teorie spisku najczęściej takie są :)
    >
    > Wiesz, wszystko ujdzie, ale akurat ta 30 to było przegięcie - naprawdę
    > nie trzeba teorii spisku, żeby to dojrzeć.

    Może nie nadinterpretuj sobie, by pasowało do teorii spiskowej? Nie
    pisałem, że 30km/h to nie było przegięcie.

    >>>>> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
    >>>>
    >>>> Nie wiem.
    >>>
    >>> To kiedyś sprawdź.
    >>
    >> A po co, skoro jest to płynne i zależy od sytuacji?
    >
    > To sprawdz w powyższej sytuacji - mijasz FR 30km/h i normalnie
    > przyspieszasz - nie do odcinki tylko normalne dynamiczne przyspieszenie.
    > Ile masz po 150m?

    A po co mam to robić, skoro zaraz jest zakręt 90 stopni z kilku pasów?

    >>> Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
    >>> prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.
    >>
    >> Normalnie się ma - spore spowolnienie ruchu przed wpuszczeniem
    >> ruchu w dość mało komfortowy i ciekawie oznakowany objazd.
    >
    > Nijak się nie ma - generalnie po minięciu FR każdy przyspieszał (o ile
    > się fizycznie dało) do takiej prędkości z jaką zamierzał tam jechać - i
    > nigdy nie było to 30. Więc i tak do takiej by zwolnił bez FR.

    Powyższe nie jest prawdą - ograniczenie + FR pozwoliło na uspokojenie
    ruchu przed wpuszczeniem w objazd. Co ludzie potrafią robić bez takich
    dodatków to przez grzeczność nie wspomnę.

    >>> A co do tego
    >>> wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...
    >>
    >> Lepiej zapobiegać niż leczyć.
    >
    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że kłamali,

    ROTFL

    > bo akurat tam wypadków nie
    > było nigdy, a już zwłaszcza od czasu jak nie ma przejścia.

    To były, czy nie?

    > A zapobiegać
    > też trzeba umieć i robić to z sensem.

    Jak widać udało się.

    >>> Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
    >>> tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)
    >>
    >> Teoria spisku - Galas tego nie konsultował z SM.
    >
    > Tak przypadkiem wyszło. Dawaj tego linka jak to mieszkańcy
    > sterroryzowali Galasa.

    Zdaje się, że po raz kolejny chcesz mi przypisać słowa, których
    nigdy nie wypowiadałem :>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: