-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 29 Jul 2013 22:22:28 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
<51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
<kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
<51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
<kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
<51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<kt6et3$3dt$1@node1.news.atman.pl>
<51f6c22d$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt6gdt$4vj$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kt6gdt$4vj$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 75
Message-ID: <51f6cf05$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1375129349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1263 31.11.235.52:60105
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4160
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499832
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-29 21:39, Shrek pisze:
> On 2013-07-29 21:27, Artur Maśląg wrote:
>
>>>> Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
>>>> inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
>>>> Teoria spisku?
>>>
>>> Nie - logicznego myślenia.
>>
>> Teorie spisku najczęściej takie są :)
>
> Wiesz, wszystko ujdzie, ale akurat ta 30 to było przegięcie - naprawdę
> nie trzeba teorii spisku, żeby to dojrzeć.
Może nie nadinterpretuj sobie, by pasowało do teorii spiskowej? Nie
pisałem, że 30km/h to nie było przegięcie.
>>>>> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
>>>>
>>>> Nie wiem.
>>>
>>> To kiedyś sprawdź.
>>
>> A po co, skoro jest to płynne i zależy od sytuacji?
>
> To sprawdz w powyższej sytuacji - mijasz FR 30km/h i normalnie
> przyspieszasz - nie do odcinki tylko normalne dynamiczne przyspieszenie.
> Ile masz po 150m?
A po co mam to robić, skoro zaraz jest zakręt 90 stopni z kilku pasów?
>>> Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
>>> prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.
>>
>> Normalnie się ma - spore spowolnienie ruchu przed wpuszczeniem
>> ruchu w dość mało komfortowy i ciekawie oznakowany objazd.
>
> Nijak się nie ma - generalnie po minięciu FR każdy przyspieszał (o ile
> się fizycznie dało) do takiej prędkości z jaką zamierzał tam jechać - i
> nigdy nie było to 30. Więc i tak do takiej by zwolnił bez FR.
Powyższe nie jest prawdą - ograniczenie + FR pozwoliło na uspokojenie
ruchu przed wpuszczeniem w objazd. Co ludzie potrafią robić bez takich
dodatków to przez grzeczność nie wspomnę.
>>> A co do tego
>>> wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...
>>
>> Lepiej zapobiegać niż leczyć.
>
> Co nie zmienia postaci rzeczy, że kłamali,
ROTFL
> bo akurat tam wypadków nie
> było nigdy, a już zwłaszcza od czasu jak nie ma przejścia.
To były, czy nie?
> A zapobiegać
> też trzeba umieć i robić to z sensem.
Jak widać udało się.
>>> Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
>>> tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)
>>
>> Teoria spisku - Galas tego nie konsultował z SM.
>
> Tak przypadkiem wyszło. Dawaj tego linka jak to mieszkańcy
> sterroryzowali Galasa.
Zdaje się, że po raz kolejny chcesz mi przypisać słowa, których
nigdy nie wypowiadałem :>
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
- 30.07.13 10:22 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:27 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:29 AZ
- 30.07.13 10:32 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=