  • Data: 2013-07-29 01:27:32
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 00:01:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    samego obiektu wykonane jednym aparatem z tego samego miejsca i znał czas jaki
    upłynął od wykonania drugiego od pierwszego. I ze zdjęć będziesz mógł określić
    odległość o jaką przemieścił się obiekt. To będziesz potrafił obliczyć z jaką
    prędkością wtedy się poruszał? Film to zdjęcia robione co jakiś określony czas.

    > O właśnie.
    >
    > Przypomniał mi się interaktywny plac zabaw dla dziecka.
    >
    > Normalnie czary mary - star trek.
    >
    > Wszystko było zrobione optycznie. Projektory, kamery, komputer.
    >
    > Technologia już dawno istnieje. Trochę softu i wio... :-)

    Numerów rejestracyjnych radary nie rozpoznają. Kiedyś mówili o kamerach na bramkach.
    Rozpoznają markę i typ samochodu, jak jest w bazie danych na 99%. Do tego kolor no i
    oczywiście numery. Z tym że przy numerach jest lepiej niż 99%. Nawet jak będzie mało
    czytelny to porówna markę typ i kolor z tym co się udało odczytać z tablicy. I będzie
    system starał się dopasować rejestrację. Na filmiku to widać. Niektóre numery
    wyświetla od razu a w kilku przypadkach chwilę pomyślał. Jednego chyba nie rozpoznał.
    To jak system optyczny ma numery to dalej czysta matematyka i to taka nie najwyższych
    lotów. Z jakiś sinusów da się zrobić prędkość. Z Pitagorasa też by się dało ale tam
    kwadraty pierwiastki i liczenie mogło by dłużej trwać. Metodą może być trochę
    nieczytelny numer i inny kolor niż w dowodzie. A jak by jeszcze lampy i lusterka
    zmienić to system zgłupieje. Gorzej jak w takiej sytuacji da cynk do policji żeby
    ręcznie namierzyli ufo.