  • 51. Data: 2014-01-31 07:40:56
    Temat: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-30 22:12, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Pod warunkiem, że nie ma się ciśnienia/konieczności parkowania w
    > garażach i parkingach, których zarządca, zamiast dostosować wentylację
    > do wymogów technicznych, woli powiesić tabliczkę z zakazem wjazdu dla
    > aut z LPG.

    W zasadzie jakie to konkretnie przepisy? Samochód nie jest raczej
    instalacją w myśl warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki
    i ich usytuowanie.

    Shrek.

  • 52. Data: 2014-01-31 09:12:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 22:12:08 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

> [...]
    > garażach i parkingach, których zarządca, zamiast dostosować wentylację
    > do wymogów technicznych, woli powiesić tabliczkę z zakazem wjazdu dla

    Gdzieś czytałem, że te napisy to mogą sobie wieszać na zdrowie - jak mają
    ochotę, czas i kasę na takie bzdury.

    --
    Franc

  • 53. Data: 2014-01-31 10:31:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

    > Teraz przesuń granicę tak drogiego remontu ze 100 na 200kkm i policz na
    > nowo. Potem przesuń na 300kkm i policz jeszcze raz.

    Rozumiem, że Ty mi gwarantujesz że auto tyle pojeździ bez remontu, tak? Bo
    to że komuś kto jeździ głównie na trasie rzeczywiście diesel pożyje 300 tyś
    to ja wiem, ale większość robi krótkie trasy dom-praca-sklep (ewentualnie
    szkoła) i dwa razy w roku na wakacje i dla tej większości diesel to droga
    modna zabawka.

    Ps. Do benzyny można założyć gaz i tez policzyć "jeszcze raz". :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 54. Data: 2014-01-31 10:34:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Gdzieś czytałem, że te napisy to mogą sobie wieszać na zdrowie - jak mają
    > ochotę, czas i kasę na takie bzdury.

    To poczytaj jeszcze raz, bo choć znak faktycznie nie jest unormowany, więc
    nic nie znaczy to już tabliczka z napisem zakaz wjazdu pojazdów z instalacją
    LPG lub podobna jak najbardziej jest obowiązująca.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 55. Data: 2014-01-31 11:36:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To poczytaj jeszcze raz, bo choć znak faktycznie nie jest unormowany, więc
    > nic nie znaczy to już tabliczka z napisem zakaz wjazdu pojazdów z
    > instalacją LPG lub podobna jak najbardziej jest obowiązująca.
    Kogo obowiązująca ?
    Ciekawe jak sprawdzą, że mam instalację gazową - zajrzą mi pod maskę czy
    otworzą wlew paliwa?
    A może maja zamontowane czujniki gazu na wjeździe?
    To byłby fenomenalny czujnik, bo wszystkie, które znam działają z odległości
    kilkudziesięciu centymetrów.
    "Zabraniać" to sobie mogą, niech spróbują to wyegzekwować.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 56. Data: 2014-01-31 11:38:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > odległości kilkudziesięciu centymetrów.
    > "Zabraniać" to sobie mogą, niech spróbują to wyegzekwować.

    Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach śledztwa
    może wypłynąć sprawa, że w tym samym czasie był zaparkowany samochód z LPG.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 57. Data: 2014-01-31 12:59:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA2C67F07F19ACbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > No i?

    I wtedy mandat za przechowywanie LPG w budynku do tego nie przystosowanym.
    Ale zaraz, zaraz. Dla kogo mandat? Dla kierowcy, dla właściciela samochodu,
    czy dla administratora budynku?
    Znając jakość prowadzenia śledztw w Polsce, to jednak nikłe szanse, że ktoś
    przy okazji zwróci uwagę na samochód z LPG. To nie NCIS. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 58. Data: 2014-01-31 12:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach
    > śledztwa może wypłynąć sprawa, że w tym samym czasie był zaparkowany

    No i?

  • 59. Data: 2014-01-31 14:04:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-31 12:59, Użytkownik yabba napisał:

> [...]
    > Znając jakość prowadzenia śledztw w Polsce, to jednak nikłe szanse, że
    > ktoś przy okazji zwróci uwagę na samochód z LPG. To nie NCIS. :)

    Mandat to bardzo optymistyczna wersja.
    Wjechałeś do garażu gdzie był zakaz dla pojazdów z LPG.
    Wybuchł pożar, całkiem innego samochodu ale zanim zareagowali
    nadpaliło twój zagazowany, butle podgrzało i zawór bezpieczeństwa
    wypuścił LPG które po wymieszaniu z powietrzem odpaliło od
    płomieni rozszerzając pożar na kilkanaście kolejnych aut.
    Dalej liczysz tylko na mandat ?
    A powinieneś liczyć się że zwalą na ciebie koszty odszkodowań
    za pozostałe spalone pojazdy.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2014-01-31 14:46:45
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wypuścił LPG które po wymieszaniu z powietrzem odpaliło od
    > płomieni rozszerzając pożar na kilkanaście kolejnych aut.
    Znasz taki przypadek, czy tylko gdybasz?
    Zanim podgrzeje butle do tego stopnia, że zawór zacznie działać, to najpierw
    wyleci w powietrze bak z benzyną, a wtedy to już wszystko jedno, czy
    dodatkowo jeszcze zapali się rozprężający się powoli (po coś są te zawory)
    gaz.
    Pozdrawiam.
    WOJO