    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Date: Fri, 31 Jan 2014 10:31:24 +0100

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup

    > Teraz przesuń granicę tak drogiego remontu ze 100 na 200kkm i policz na
    > nowo. Potem przesuń na 300kkm i policz jeszcze raz.

    Rozumiem, że Ty mi gwarantujesz że auto tyle pojeździ bez remontu, tak? Bo
    to że komuś kto jeździ głównie na trasie rzeczywiście diesel pożyje 300 tyś
    to ja wiem, ale większość robi krótkie trasy dom-praca-sklep (ewentualnie
    szkoła) i dwa razy w roku na wakacje i dla tej większości diesel to droga
    modna zabawka.

    Ps. Do benzyny można założyć gaz i tez policzyć "jeszcze raz". :-)

    Pozdrawiam
    Ergie