  • Data: 2011-12-17 08:38:00
    Temat: Re: Stworzenie lepszej jakości obrazka z filmu
    Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Dec 2011 00:35:35 +0100, Iluminat napisał(a):

    > Witam,
    > wiem, że ze zdjęcia nie zrobię lepszego zdjęcia i z filmu lepszej jakości
    > filmu - nie ma algorytmu, który jak na filmach sensacyjnych, uzupełni
    > brakujące dane.
    > Ale - czy mając film, na którym znajduje się jakiś obiekt (a więc serię
    > zdjęć) w rozdzielczości np. 640*480 będę mógł stworzyć jedno zdjęcia o
    > lepszej rozdzielczości? Jeżeli tak, to jak można byłoby to zrobić?
    >
    > Z tego co kojarzę jest jakiś program, który z wielu zdjęć tego samego
    > obiektu potrafi zrobić jedno zdjęcia w wyższej rozdzielczości (tylko nie
> [...]

    Wtedy jeszcze nie widziałem filmu, który chciałem "powiększyć". Teraz
    widzę. To kiepskiej jakości H264 352x288 z kamery przemysłowej. Gdyby to
    był nieskompresowany film, to można byłoby się pobawić. Przy skompresowanym
    wydaje się, że do następnych klatek brane są informacje z poprzednich więc
    żadnych nowych danych i tak by się nie wyciągnęło.
    Dzięki za informacje o programach - przydadzą się do zabawy czymś innym. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat