-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Studzenie silnika
Date: Tue, 30 Sep 2014 21:29:11 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <m0f0af$nel$1@node1.news.atman.pl>
References: <54251170$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m034cs$53i$2@node1.news.atman.pl>
<54251f79$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
<m037p6$mfg$1@node2.news.atman.pl> <m03be4$crq$1@node1.news.atman.pl>
<m03ce8$rft$1@node2.news.atman.pl> <m03ko9$mki$1@node1.news.atman.pl>
<m04pkd$an0$1@node2.news.atman.pl> <m05lgq$os8$1@node1.news.atman.pl>
<m06680$bbv$1@node1.news.atman.pl> <m07er6$nie$1@node1.news.atman.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<m08do1$ktd$1@node1.news.atman.pl> <m0cflo$1ch$1@node1.news.atman.pl>
<m0ck8g$70l$1@node1.news.atman.pl> <m0etbn$fct$2@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-175-218.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412105360 24021 164.127.175.218 (30 Sep 2014 19:29:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2014 19:29:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m0etbn$fct$2@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545593
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-30 20:39, Michał Baszyński pisze:
> W dniu 2014-09-29 23:51, Lewis pisze:
>> W dniu 2014-09-29 22:32, Mateusz Bogusz pisze:
>>>> Zrozum w końcu że powstał delikatny OT traktujący o samym sensie
>>>> jakiegokolwiek studzenia turbiny...
>>>> Padło stwierdzenie że turbo wystarczy studzić 15-30s zależnie od stylu
>>>> jazdy. Co można odebrać pierdzisz po mieście 15s, gnieciesz go non stop
>>>> do oporu 30s... Jasne czy dalej mam tłumaczyć?
>>>
>>> Ale co do umówienia się na przyszłość, to jak rozumiemy "kilowanie"?
>>> 4tys obr/min przez 1h autostradą to "kilowanie" czy jeszcze nie?
>>>
>>
>> Dla diesla tak :)
>
> bez przesady..
> Nie dla każdego.
>
No nie każdego ale tak dla 85-90% diesli dostępnych na rynku :)
--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.14 22:17 FEniks
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?