    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Thu, 25 Mar 2010 09:11:23 +0100

    szerszen pisze:
    (...)
    > a ty co, psycholog?

    Nie, weteryniarz.

    > nawet nie masz pojecia jakich rzeczy mozna nie zauwazyc, poczytaj troche
    > o postrzeganiu

    LOL - teraz mi zaordynujesz korespondencyjny kurs postrzegania?

    > bzdurzysz, napisal ze go nie zauwarzyl, bo ustawiony byl w takim
    > miejscu, ktore nijak nie wskazywalo na taka mozliwosc, nie zignorowal go
    > swiadomie w kazdym razie, w przeciwienstwie do tego co sugerujesz, jak
    > rozumiem znak nie byl ustawiony na wjezdzie na osiedle, gdzie mozna sie
    > go spodziewac, tylko na normalnej ulicy, czyli tam, gdzie sie go nie
    > spotyka

    Zweryfikuj sobie zdjęcia, które podesłał + stwierdzenie:
    <cite>
    No tak powinienem patrzeć na znaki, ale rutyna każe zwracać uwagę na
    okrągłe znaki nakazu i zakazu a nie jakieś bzdurne prostokątne tabliczki.
    </cite>

    Kolejny raz Ci to cytuję.

    > czy tobie naprawde trzeba wszystko tlumaczyc jak dziecku?

    Wręcz przeciwnie - to Ty jesteś tego przykładem.

    > twierdzil ze wolno 50 bo to miasto, ale zabudowa taka, ze na dobra
    > sprawe mozna by tam jechac 90, zabudowania daleko, a po drugiej stronie
    > drogi las

    Tak - zerknij na zdjęcia.

    > a ja widzialem wywiad w tv i twierdze cos zgola innego

    Ależ twierdź sobie. Możesz też trochę poczytać na ten temat. Wtedy może
    byś wiedział, skąd się pojawia sporo znaków o ograniczeniach. Dowiedział
    byś się również, jak to jest zorganizowane.

    > a gdzie ja pisalem o zdejmowaniu?
    > policja ma dbac o porzadek i bezpieczenstwo, tymczasem wola czaic sie w
    > krzakach i suszysc

    Podejrzewam, że ta wersja wydarzeń będzie jeszcze używana przez
    dziesiątki lat jako wytrych.

    > wlasnie o tym pisze

    Właśnie nie bardzo.

    > w momencie kiedy maja calkowita swiadomosc ze znaku tam byc nie
    > wpowinno, badz ustawiony jest bzdurnie, to represjonowanie, rownie
    > dobrze moglibygo sami tam postawic, na to samo wychodzi, zamiast pomoc,
    > zadbac o porzadek, wola na takim znaku kosic mandaty

    Co Ty nie powiesz? Widzę, ze Policja to już robi tylko to jedno
    i tylko represjonuje normalnych kierowców. Nie, no, chyba się załamię.

    > pojedynczy policjant drogowki z doswiadczeniem a w patrolu zawsze jest
    > przynajmniej jeden takim ma bardzo duza swiadomosc i wiedze, szczegolnie
    > ze poruszaja sie zawsze po tym samym terenie, wiec nie wybielaj ich tak

    No cóż, widzę że te żale do Policji są silne, ale to za mało, by
    argumentacja taka miała sens. Gdybyś choć poczytał trochę na temat
    organizacji ruchu oraz projektowania dróg, to byś wiedział, że taki
    policjant może być jedynie "użyty" jako jeden z elementów w weryfikacji
    pewnych rozwiązań, a nie samemu oceniać, co jest zasadne, a co nie.