    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 20:24:32 +0100

    Arek (G) pisze:
    (...)
    > Być może w jakimś innym wątku bo w tym tego nie zaobserwowałem.

    To Twój problem.

    > To nie jest walka z ograniczeniami, tylko znieczulenia na otaczające
    > bzdury. Zrób test wyjdź na ulicę i krzyknij pali się. Prawdopodobnie
    > ktoś zareaguje. Jak będziesz wybiegał codziennie i krzyczał, że się pali
    > nikt nie będzie na Ciebie zwracał uwagi.

    Coś w tym jest, jednak jak chcesz pomocy, to krzycz "pali się", a nie
    "gwałcą". Na "pali się" ludzie reagują.

    > Tak samo jest ze znakami.

    Nie, nie jest tak samo. Część ludzi (większa) na nie jednak reaguje,
    część ma własne widzimisię.

    > A dlaczego może działać skutecznie?

    Ponieważ mieszkańcy uważają, że działa na ich korzyść i z nią
    współpracują, a nie walczą?

    > Bo znaki ustawione są z sensem i
    > normalny kierowca nie musi ich łamać,

    Podobnie jak w Polsce, choć w Polsce jest z tym trochę gorzej.

    > więc policja może się skupić na tym co faktycznie powoduje zagrożenie.
    > U nas gdyby tak samo chcieli to musieli by wystawiać wszystkim
    > mandaty.

    Bzdura, ale ja widzę jakie stanowisku próbujesz przeforsować. Jakoś
    nawet w Polsce mandatami nie obdarowują całkiem przypadkowych osób.

    > Ile przejechałeś kilometrów za zachodnią granicą Polski?

    Nie liczyłem.

    > W jakich
    > krajach byłeś i ile tam jeździłeś? Ja jeżdżąc zarówno w Niemczech,
    > Belgii, Francji, Włoszech zarówno po autostradach jaki i normalnych
    > krajówkach nigdzie nie zaobserwowałem normalnego dla polski absurdu.

    Mógłbym pewnie do tej listy trochę dołożyć, ale sam się pięknie
    podkładasz z tym brakiem absurdu w innych krajach. Oczywiście,
    nie pojawiają się "normalnego dla polski absurdu", ale są lokalne.

    > Tam naprawdę można jeździć zgodnie z przepisami.

    W Polsce również, tylko trzeba chcieć.

    > Władza działa sprawniej,
    > jeździłem takim stylem jak w Polsce i nigdy nie dostałem mandatu.

    Takim stylem jak w Polsce? Nagminnie łamałeś ograniczenia prędkości?
    Nie wierzę.

    > Skoro przepisy nie są przestrzegane przez nikogo to dla kogo są? Coś w
    > nich musi być nie tak.

    Nie tak jest z tymi, którzy twierdzą, że przepisy nie są przez nikogo
    przestrzegane - to doskonała wymówka.

    > Jaki znowu błąd? Nieprzytomny jesteś? Czytasz co piszesz? Jak przepisy
    > są łamane przez wszystkich, to tym kijem możesz sobie podłubać w nosie.
    > Tylko idiocie może się wydawać, że wie wszystko i wszyscy dookoła się mylą.

    LOL - takimi argumentami raczej niewielu przekonasz. Nawet na śmiesznym
    "Uwaga Pirat" widać, że nie masz racji i zwykłym kłamstwem jest
    twierdzenie, że wszyscy łamią przepisy.

    > Przeczytaj jeszcze raz i nie kompromituj się nieznajomością czytanie ze
    > zrozumieniem. Inna sprawa, że w tym wątku pokazałeś już wystarczającą
    > klasę. Oczywiście dla mnie EOT.

    LOL - przepiękne :) Na koniec z braku argumentów przekażemy
    interlokutorowi znak pokoju w postaci kilku impertynencji oraz sugestii
    niepełnosprawności umysłowej, po czym zamkniemy oczywiście EOT-em :)

    Zdrówka życzę :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.