    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 00:35:16 +0100

    news:4ba7f4f8$1@news.home.net.pl...

    > To jest typowe działanie w naszym kraju. Znaleźć znak postawiony bez
    > żadnego sensu i stanąć tam z radarem. Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? ;)

    W sumie powinienem. Rok temu dostałem drugi w życiu mandat za przekroczenie
    prędkości na dwupasmówce z pasem awaryjnym z Komornik do Poznania. Jadę
    sobie spokojnie lewym pasem mijając ciężarówki. A tu wyskakuje policjant z
    radarem zza zatrzymanej na pasie awaryjnym ciężarówki. Okazuje się, że jest
    ograniczenie do 60 km/h! Nawet nie miałem możlwości dojrzenia znaku, który
    stoi tylko po prawej stronie. A że spokojnie jeżdżę to skończyło się na 100
    zł. Tak wiem, był znak, moja wina. Ale ja po drodze widziałem dziesiątki
    kirowców stwarzających wielokrość poważniejsze zagrożenie!