  • 111. Data: 2012-10-23 21:47:16
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, <3...@...213230.invalid> (Tom N) <3...@...213230.invalid>
    wrote:

> [...]
    > [...]
    > 2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    > szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    > uczestnikowi ruchu.
    >
    > Art. 18. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do oznaczonego przystanku
    > autobusowego (trolejbusowego) na obszarze zabudowanym, jest obowiązany
    > zmniejszyć prędkość, a w razie potrzeby zatrzymać się, aby umożliwić
    > kierującemu autobusem (trolejbusem) włączenie się do ruchu, jeżeli kierujący
    > takim pojazdem sygnalizuje kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub

    Dokladnie tak. Nikomu nie chodzi o celowe utrudniania komus zycia (czy
    w przypadku kierowcy autobusu - pracy). Wrzucanie kierunkowskazu wraz
    z wcisnieciem gazu i wrzuceniem kierunkowskazu nie patrzac czy ktos
    z tylu jedzie 20 czy 80 km/h jest buractwem i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 112. Data: 2012-10-23 21:58:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez przesady - większość cywilnych puszek ma koło 10 do setki. Bus nawet
    > jakby mógł, to tyle nie może, bo ziemniaków nie wozi.

    Anyway, czesto autobus choc moglby jechac wpuszcza i to sie chwali, ba
    nawet bardzo czesto robia miejsce w korku dla motocykli jak zauwaza.

    Nie o tym byla mowa, mowilem, ze paradoskalnie czesciej wpusci Cie autobus
    czy TIRman ktoremu tacho leci niz zwykly osobowkarz ktory nie widzi nic
    poza soba.

    > Dla mnie autobus wyjeżdzający z zatoczki był zaskoczeniem tylko raz.
    > Wystarczy pomyśleć.

    Tez zdarzylo mi sie zaledwie pare razy, ale czego to dowodzi?

    > Jak cię nie obchodzi, to potem są takie efekty. Myśleć, za siebie, za
    > innych i o innych. Po prostu myśleć i bardzo pomaga...

    Nie naciagaj. Jechalem prawym pasem, widzialem autobus ktory bedzie
    wyjezdzal z przystanku, zjechalem na lewy zeby zrobic mu miejsce a gosc
    zamiast wlaczyc sie i dopiero zjezdzac calkiem na lewo (a mial na to
    miejsce i czas bo jechalem ja i dwa samochody) to wykonal wlaczanie
    i przeciecie 2 pasow jednym manewrem. Nie moglem przewidziec, ze
    bedzie wykonywal taki manewr ktory jest potencjalnie niebezpieczny
    bo ostroznosci to on nie zachowal tylko poszedl na wydre. Moze nastepnym
    razem spotka nie mnie a Mizgalskiego ktory jeszcze przycisnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 113. Data: 2012-10-23 21:59:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-23 21:22, AZ pisze:

    > Ja jestem sfrustrowany? Codziennie sfrustrowanych mijam w korkach
    > chociaz tych tez coraz mniej.

    Jesteś, niestety. Stwierdzenie faktu. Podobnie jak Twoje nerwowe
    reakcje na sytuacje na drodze. Te znam tylko z Twoich opisów na
    grupie.

    > Sezon skonczyl? Jak sie moze skonczyc cos co trwa caly rok?
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlMN
    U5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%25201
    2.57.09.jpg

    Skończył się. Jeździć możesz sobie cały rok, ale sezon na moto się
    skończył. Tak smutna rzeczywistość.

  • 114. Data: 2012-10-23 22:04:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Jesteś, niestety. Stwierdzenie faktu. Podobnie jak Twoje nerwowe
    > reakcje na sytuacje na drodze. Te znam tylko z Twoich opisów na
    > grupie.

    Wydaje Ci sie, tak na prawde nie mam czym sie frustrowac, mam wazniejsze
    problemy :-)

    U5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%25201
    2.57.09.jpg

    > Skończył się. Jeździć możesz sobie cały rok, ale sezon na moto się
    > skończył. Tak smutna rzeczywistość.

    A mozesz powiedziec mi kiedy to sezon konczy sie? Bo chyba nie w momencie
    jak sobie w polowie wrzesnia jakas grupka zrobi "oficjalne" zamkniecie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 115. Data: 2012-10-23 22:10:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-23 21:43, Shrek pisze:

    > Bez przesady - większość cywilnych puszek ma koło 10 do setki. Bus nawet
    > jakby mógł, to tyle nie może, bo ziemniaków nie wozi.

    Ano - autobusy mają spory "zapas" i jakby była nagła potrzeba to
    by dały radę, ale trzeba dbać o pasażerów. Poturbowanie pasażerów
    to niestety spore konsekwencje.

    > Dla mnie autobus wyjeżdzający z zatoczki był zaskoczeniem tylko raz.
    > Wystarczy pomyśleć.

    One są zaskoczeniem dla tych, którzy będą udowadniali brak ich prawa
    do czegokolwiek, ponieważ się "włączają do ruchu". Dla mnie oczywistym
    jest, że jak autobus stoi na przystanku to będzie chciał wyjechać,
    a piesi zbliżający się do przejścia (czy tez przy nim stojący) chcą
    w znakomitej większości z niego skorzystać.

    > Jak cię nie obchodzi, to potem są takie efekty. Myśleć, za siebie, za
    > innych i o innych. Po prostu myśleć i bardzo pomaga...

    Myśleć i nie traktować drogi jak pola walki :)

  • 116. Data: 2012-10-23 22:12:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-10-23 21:58, AZ wrote:

    > Nie o tym byla mowa, mowilem, ze paradoskalnie czesciej wpusci Cie autobus
    > czy TIRman ktoremu tacho leci niz zwykly osobowkarz ktory nie widzi nic
    > poza soba.

    Mnie jakoś widzą i wpuszczają.

    > Tez zdarzylo mi sie zaledwie pare razy, ale czego to dowodzi?

    Że problem jest marginalny. I za nawet jeśli zachodzi, to zwykle we
    "współwinie" więc ogólnie nie wart wspominiania (zwłaszcza w generalnych
    dyskusjach "a kierowcy autobusów to...).

    > Nie naciagaj.

    Nie naciągam - teraz dodajesz nowe fakty wcześniej byłeś oburzony, że
    koleś przegubowcem przeciął przy pasy, no to się pytam jak miał skręcić
    nie przecinająć:P

    > Moze nastepnym
    > razem spotka nie mnie a Mizgalskiego ktory jeszcze przycisnie.

    Raczej nie spotka, bo pewnie Mizgalskiemu jego mały kutasik do reszty
    zmieknie i będzie tym razem cisnął hamulec w podłogę robiąc w gacie;)
    Przypierdolenie 80km/h w autobus dla dobrego filmiku na youtube to chyba
    jednak trochę ponad jego odchylenie;)

    Shrek.

  • 117. Data: 2012-10-23 22:21:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-23 22:04, AZ pisze:

    > Wydaje Ci sie, tak na prawde nie mam czym sie frustrowac, mam wazniejsze
    > problemy :-)

    Nic mi się nie wydaje. Gdybyś miał ważniejsze problemy, to byś nie
    płakał nad "powszechnymi" "wadami" w kulturze i edukacji innych.

    > A mozesz powiedziec mi kiedy to sezon konczy sie?

    Normalnie. Pewne środki transportu mają to do siebie, że tylko w
    pewnych okresach daje się z nich korzystać sensownie, bez specjalnych
    zabiegów i negatywnych konsekwencji.

    > Bo chyba nie w momencie
    > jak sobie w polowie wrzesnia jakas grupka zrobi "oficjalne" zamkniecie.

    Mnie różne "grupy" średnio interesują.

  • 118. Data: 2012-10-23 22:29:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nic mi się nie wydaje. Gdybyś miał ważniejsze problemy, to byś nie
    > płakał nad "powszechnymi" "wadami" w kulturze i edukacji innych.

    Ale ja nie placze.

    > Normalnie. Pewne środki transportu mają to do siebie, że tylko w
    > pewnych okresach daje się z nich korzystać sensownie, bez specjalnych
    > zabiegów i negatywnych konsekwencji.

    Zadnych specjalnych zabiegow nie przeprowadzalem, negatywne konsekwencje -
    jakie to sa jezdzac motocyklem w zimie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 119. Data: 2012-10-23 22:32:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mnie jakoś widzą i wpuszczają.

    A czy ja napisalem, ze mnie nie wpuszczaja? Napisalem, ze czesciej wpusci
    autobus/ciezarowka niz osobowka bo wsrod tych kierowcow jest wiecej
    ogaraniajacych rzeczywistosc i to co sie wokol nich dzieje niz w osobowkach.

    > Że problem jest marginalny. I za nawet jeśli zachodzi, to zwykle we
    > "współwinie" więc ogólnie nie wart wspominiania (zwłaszcza w generalnych
    > dyskusjach "a kierowcy autobusów to...).

    Ale gdzie widziales "a kierowcy autobus to..."? Nie uprawiaja demagogii.

    > Nie naciągam - teraz dodajesz nowe fakty wcześniej byłeś oburzony, że
    > koleś przegubowcem przeciął przy pasy, no to się pytam jak miał skręcić
    > nie przecinająć:P

    No to moze czas zmienic na nastawienie bardziej "friendly"? ;-)

    Jak juz mowilem, ja nie mam nic do autobusu wyjezdzajacego z przystanku
    o ile robi to sensownie bez narazania innych na niebezpieczenstwo.
    Tylko idiota ma pretensje, ze wjechal przed niego autobus albo ktos na suwaku.

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 120. Data: 2012-10-23 22:34:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Myśleć i nie traktować drogi jak pola walki :)

    No i widzisz? Sa sprawy w ktorych sie zgadzamy.

    --
    Artur
    ZZR 1200