    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strażnik Texasu
    Date: Tue, 23 Oct 2012 19:58:28 +0000 (UTC)
    <k648ro$h3d$1@mx1.internetia.pl> <k649ka$tfa$2@node2.news.atman.pl>
    <k64b75$tcd$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k64c3f$2dv$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k64dfe$acd$1@mx1.internetia.pl> <k64drg$2ea$2@node2.news.atman.pl>
    <k6552m$l5f$1@node1.news.atman.pl> <k65kdh$59q$1@node2.news.atman.pl>
    <k66ejl$418$1@node1.news.atman.pl> <k66qgb$et6$7@node1.news.atman.pl>
    <k66s0e$g7n$1@node2.news.atman.pl>

    On 2012-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez przesady - większość cywilnych puszek ma koło 10 do setki. Bus nawet
    > jakby mógł, to tyle nie może, bo ziemniaków nie wozi.

    Anyway, czesto autobus choc moglby jechac wpuszcza i to sie chwali, ba
    nawet bardzo czesto robia miejsce w korku dla motocykli jak zauwaza.

    Nie o tym byla mowa, mowilem, ze paradoskalnie czesciej wpusci Cie autobus
    czy TIRman ktoremu tacho leci niz zwykly osobowkarz ktory nie widzi nic
    poza soba.

    > Dla mnie autobus wyjeżdzający z zatoczki był zaskoczeniem tylko raz.
    > Wystarczy pomyśleć.

    Tez zdarzylo mi sie zaledwie pare razy, ale czego to dowodzi?

    > Jak cię nie obchodzi, to potem są takie efekty. Myśleć, za siebie, za
    > innych i o innych. Po prostu myśleć i bardzo pomaga...

    Nie naciagaj. Jechalem prawym pasem, widzialem autobus ktory bedzie
    wyjezdzal z przystanku, zjechalem na lewy zeby zrobic mu miejsce a gosc
    zamiast wlaczyc sie i dopiero zjezdzac calkiem na lewo (a mial na to
    miejsce i czas bo jechalem ja i dwa samochody) to wykonal wlaczanie
    i przeciecie 2 pasow jednym manewrem. Nie moglem przewidziec, ze
    bedzie wykonywal taki manewr ktory jest potencjalnie niebezpieczny
    bo ostroznosci to on nie zachowal tylko poszedl na wydre. Moze nastepnym
    razem spotka nie mnie a Mizgalskiego ktory jeszcze przycisnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200