    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stos TCP/IP z tuxgraphics.org
    Date: Mon, 24 Feb 2014 10:40:02 +0100

    On Mon, 24 Feb 2014 08:53:51 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Czyżby przykładowe płytki miały wykonaną ścieżkę tylko z myślą o
    > możliwym wykorzystaniu tej funkcji w przyszłości? Projektując własne
    > urządzenie mogę poprowadzić ścieżkę do dowolnego INT-a MCU (albo
    nawet
    > zupełnie z niej zrezygnować)? Czy też coś mi umknęło i faktycznie
    ten
    > sygnał jest gdzieś wykorzystywany?

    Ostatnio też się nad tym zastanawiałem przy projektowaniu płytki,
    nawet driver microchipa do ich stosu nie używa przerwania. Być może
    dlatego, że wg dokumentacji do stosu, obsluga encj (w tym wywoływanie
    funkcji obsługijących stos) nie jest time critical. Obsługa stosu
    działa w modelu cooperative multitasking jako maszyna stanów.
    Wystarczy funkcje tcp_task() wywoływać w main() periodycznie ci
    kilka-kilkadziesiąt ms. Oczywiście rzadsze jej wywoływanie spowoduje
    wolniejszy transfer ale na prawidłowe działanie stosu nie powinno
    mieć wpływu.

    Przy okazji można docenić genialność wynalazku jakim jest tcp/ip,
    jego adaptacyjność i możliwość działania przy skromnych zasobach....

    --
    Marek