  • Data: 2014-02-24 14:21:00
    Temat: Re: Stos TCP/IP z tuxgraphics.org
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-24 13:34, Marek pisze:

    > tak w temacie adaptacji tcp/ip:
    > http://www.anfractuosity.com/projects/ultrasound-net
    working/

    To jeszcze nic.
    http://tools.ietf.org/html/rfc1149
    http://pl.wikipedia.org/wiki/IP_over_Avian_Carriers

    Tak swoją drogą jestem ciekaw, czy przypadkiem agencje wywiadowcze nie
    korzystają z nietypowych mediów transmisyjnych, celem zmniejszenia
    prawdopodobieństwa przechwycenia informacji.

    Sam się kiedyś zastanawiałem, czy nie dałoby się niepostrzeżenie
    przekazać krótkiej wiadomości przez magnetyzację jakiegoś metalowego
    przedmiotu (np. żeliwnej poręczy schodów) i przejechanie po nim głowicą
    w chwilę później. :)