  • Data: 2014-02-24 08:53:51
    Temat: Stos TCP/IP z tuxgraphics.org
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stosowałem już ten stos w swoich projektach na ENC28J60, ale do tej pory
    raczej powierzchownie - zarówno sprzętowo jak i programowo opierając się
    na opublikowanych przykładach.

    Teraz jednak przyjrzałem się dokładniej i jedna rzecz nie daje mi
    spokoju. Nie mogę znaleźć w kodzie procedury odpowiedzialnej za obsługę
    przerwania sprzętowego od ENC28J60. Co więcej - różne przykłady
    wykorzystują różne przerwania. Np. książka M. Kardasia "Pasja
    programowania mikrokontrolerów" zawiera przykład, w którym wykorzystano
    INT1. W przykładach tuxgraphics.org jest INT0. Nigdzie w opisie nie ma
    mowy o tym, że trzeba dostosować kod.

    Czyżby przykładowe płytki miały wykonaną ścieżkę tylko z myślą o
    możliwym wykorzystaniu tej funkcji w przyszłości? Projektując własne
    urządzenie mogę poprowadzić ścieżkę do dowolnego INT-a MCU (albo nawet
    zupełnie z niej zrezygnować)? Czy też coś mi umknęło i faktycznie ten
    sygnał jest gdzieś wykorzystywany?