    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 21:41:12 +0000 (UTC)
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <kcglks928f9u$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1978pcmw75cfm$.r3jzz1a34hr2.dlg@40tude.net>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1oegjfhu057m4$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <4e5b88a9$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 14:38:58 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > Transmisja danych MOŻE być płatna. Zwłaszcza, na przykład, w roamingu.

    Owszem. Co nie zmienia faktu, że z reguły jest płatna ryczałtowo i
    przesłanie zdjęcia nic nie zmieni.

    > Wi-fi nie ma zasięgu ogólnokrajowego, a szukanie hotspota żeby sobie
    > zdjęcie z telefonu na telefon przegrać to już naprawdę wyższy poziom
    > ogłupienia.

    No i trudno, nie przerzucę za darmo zdjęcia. Przez dwa lata użytkowania
    iphone'a taką potrzebę miałem cały jeden raz - zrealizowałem ją po prostu
    mailem.

    > Ale ty mylisz niemożność na poziomie sprzętu z niepotrzebnością na
    > poziomie użytkownika.

    Ależ ja nie neguję że iPhone nie potrafi przesyłać pików po BT. Nie neguję
    tego, że bardzo długo nawet nie wiedział co to są MMSy... Fajnie gdyby ta
    opcja była, ale w żadnym wypadku nie jest to cecha którą bym się kierował
    przy zakupie telefonu.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944