  • Data: 2011-08-29 21:57:07
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 13:41:34 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > A daje już bezpłatną transmisję danych? Coś przeoczyłem? Od kiedy?

    Znajomy się zachwyca że ileś tam GB ma za fri na dropboxie. Nie wiem, nie
    wnikałem...

    > Bo oczywiście tanie telefony zawsze mają wifi, oczywiście obsługują
    > standardy typu OBEX po wifi i oczywiście możesz wysłać z gejfona plik po
    > Wifi? Serio? Co palisz?

    Ot tak "po wifi" to nic nie idzie, ale mailem czy jakimś programikiem
    kontaktującym się z serwerem już jak najbardziej prześlesz.
    Powiadasz że są jeszcze telefony bez wifi?

    > Nabijać się może. Ale każdy w końcu spotyka się z koniecznością przekazania
    > drugiemu wizytówki, niekoniecznie swojej. W każdym standardowym telefonie z
    > BT to bajecznie proste.

    I mogliby to dodać w iphonie, może w końcu do tego dorosną tak jak dorośli
    do obsługi MMSów.

    > Nie tłumaczysz - ewangelizujesz. Jak prawie każdy wyznawca.

    Nazywaj sobie jak chcesz. Na razie to Ty usiłujesz mi wmówić, że telefon
    jest gówniany bo czegoś tam nie ma, a jeśli tego nie potrzebuję to znaczy że
    się nie znam i na pewno potrzebuję. Ja bynajmniej nie wmawiam Ci że iphone
    jest najcudowniejszym telefonem, tylko tłumaczę Ci jak głupiemu że trzeba
    być skończonym debilem by każdego użytkownika iphone uznać za fanboja.

    > Jakoś dzieci w Etiopii niespecjalnie płaczą nie mogąc jeść kawioru z
    > szampanem. Najwyraźniej mogą to czymś zastapić.

    Chyba szkoda czasu na dyskusję z Tobą, skoro sięgasz po tak debilne
    porównania.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944