  • Data: 2011-08-29 21:19:47
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 12:41:24 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > sprawdzałem wiele razy - FATALNIE

    Współczuję więc tej wady wymowy...

    > na przykład transfer plików po BT, tryb USB mass storage, wgrywanie muzyki
    > bez ekstra oprogramowania, nagrywanie rozmów telefonicznych, aktualizację
    > oprogramowania OTA, użyteczne notyfikacje, widgety na ekranie głównym,
    > listę zadań bez wchodzenia w któreś tam podmenu, bezpłatną nawigację,
    > obsługę DLNA, możliwość pracy programu w tle dłużej niż 10 minut,
    > przełączniki głównych funkcji (WLAN, BT, GPS) na głównym ekranie,

    No i pięknie. Tak jak napisałem - mi wystarcza to co daje iphone + lista
    zadań na ekranie głównym (póki co wymaga JB, od IOS5 już OOTB - w końcu Jobs
    do tego dorósł). Pozostałe rzeczy - być może bym użył raz na rok, nie widzę
    powodu by dla nich zmieniać telefon.

    > Fajnie, że wreszcie przyznałeś, że wybieranie głosowe w ajfonie nie
    > istnieje.

    Bzdury piszesz i do tego masz urojenia. Mi brzęczyszczykiewicza wybrało bez
    problemu, dla potwierdzenia ładnie odczytało. Genowefy
    Konstantynopolitańczyszczykiewiczównej nie sprawdzałem, pewnie też zadziała.

    > takie jak nagrywanie rozmów TELEFONICZNYCH, co potrafią symbianowe Nokie i
    > telefony z WM sprzed 6 lat.

    No nie daje. Pewnie by się przydało, ale że nie rozmawiam z politykami to
    jakoś przeżyję bez tego.

    > tak, wiemy, że Dżobs od dawna zazdrości guglarce wglądu do maili i nie mógł
    > tego przeżyć.

    Przymusu nie ma - jak ktoś woli, może trzymać nadal na exchange'u
    (niekoniecznie googlowym). Szkoda, że nie ma sensownych OS implementacji
    exchange...

    > o... serio? tak otwarcie przyznajesz, że jednak najlepszy na świecie
    > telefon

    Skoro go uważasz za najlepszy na świecie - Twoja sprawa. Dla mnie jest to po
    prostu telefon - w którym zresztą sporo można by poprawić.

    > miał wady do tego stopnia poważne, że musiałeś się włamywać do
    > swojego własnego kawałka elektroniki, za którą zapłaciłeś ciężkie
    > pieniądze,

    Ano, ciężką złotówkę. Nie, nie wygaduję tysięcy minut tygodniowo - ot,
    zwykła taryfa. Wystarczy, że nie rzuciłem się na nowinkę tylko kupiłem gdy
    wchodził nowy model.

    > a mimo to jakiś dupek z Kaliforni zdecydował, że to on będzie
    > miał nad tym większą kontrolę niż ty?

    Wszędzie jakieś dupki za Ciebie decydują. Jeden o tym, że do odtwarzacza DVD
    czy BD nie wsadzisz płyty kupionej w USA, inny że telewizor za 5000 ma
    pamięć telegazety na 20 stron, jeszcze inny pozwoli Ci dokupić opcję
    składanych elektrycznie lusterek w samochodzie tylko gdy weźmiesz silnik
    3.8 biturbo. Można się szarpać, tylko po co?

    > to jest trzeci rodzaj prawdy, telefony kupione nie od operatora przeważnie
    > dostają aktualizacje dosyć szybko.
    > Problem wynika z faktu, że większośc ludzi ma telefony od operatorów z ich
    > brandingiem,

    Biedni gejfoniarze, nie dostają brandowanych telefonów...

    > A co do upgrade zgodnych z urzadzeniem - rozumiem, że nieświadomie pomijasz
    > fakt, że starsze modele gejfona, zupełnie jak wspomniane przez ciebie
    > telefony z Windows Mobile, nie dostają już aktualizacji i trzeba się
    > doktoryzować na różnych forach, żeby dostać nowe funkcje? Czy też wiesz i
    > świadomie mijasz się z prawdą?

    Mój model wyszedł ponad dwa lata temu, nadal jest bez problemu objęty
    update'ami i tak samo będzie przy IOS5. Przy telefonach które rzadko kiedy
    przeżywają dłużej - w sam raz.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944