  • Data: 2011-08-29 01:22:30
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 23:31:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> naskrobał przy słoiku:
    SII. No fajny,

    > Nie wiem czy w IOS5 ma być, w każdym razie prędzej wprowadzą to w
    iPhone niż
    > android firmowo będzie miał coś co w ogóle się nadaje do użytku.
    Zresztą jak
    > się zrobi jailbreak, to już teraz można dyktować SMSy oraz je
    odsłuchiwać -
    > ze świetną jakością, zamiast domyślać się co automat (brzmiący jak
    > syntezator mowy rodem z ZX spectrum) usiłujący odczytywać polski
    tekst po
    > angielsku ma na myśli.

    Po Twoich postach widac, ze malo wiesz o Androidzie.
    Ba, malo wiesz o nokiach - bo glosowe komendy z wyboru telefonu w
    nokiach z symbianem s60 w gore dzialaja bardzo dobrze i brakuje mi
    tej funkcjonalnosci, ze telefon jak dzwoni to jednoczesnie mowi kto
    dzwoni.

    Dodatkowo ten Twoj znajomy z S2 jakos tez jeszcze chyba malo
    zorientowany w temacie (to nie jest przytyk do niego, ale do Ciebie,
    ze po takim czyms wyciagasz wnioski ogolne), bo w przeciwnym razie by
    Ci pokazal pare funkcji o jakich nie posiadanie posadzasz androida
    (ktore niejako tylko w jablku sa ;)
    Polecenia glosowe rowniez sa w androidzie - nie uzywam, bo nie
    wspieraja j.polskiego - ale na upartego sa. Szukanie glosowe,
    notatki glosowe za to dzialaja b.dobrze.
    A syntezator mowy po polsku jak najbardziej jest i dziala swietnie
    (polska wymowa, intonacja glosu) - zwie sie Ivona.

    Wysylanie plikow oraz eksploracja innych urzadzen w zasiegu po BT sie
    jak najbardziej przydaje (tylko osoba zapatrzona w swoj iPhone
    stwierzi inaczej), tak samo jak flash w przeglarce - reklamy
    reklamami, ale sporo serwisow we flashu umieszcza swoje aplikacje,
    np. konfigurator samochodu na stronach dealerow, narzedzia analizy
    finansowej na stronach portali gieldowych, etc.

    Poczta dziala jak najbardziej poprawnie, czy to pod symbianem czy w
    androidzie (aplikacje wbudowane lub doinstalowane z marketu).
    To samo dotyczy automatycznego nagrywania rozmow, funkcji integracji
    z workgrupa w sieci windows i ogolnej wymiany danych w otoczeniu
    sieciowym, drukowaniu dokumentow w sieci, wygodnemu kalendarzowi i
    zadaniom zintegrowanym z kontem (czyli idac Twoim rozumowaniem
    zactuje Cie 'widocznemu na kazdym innym komputerze'), etc

    A dodatkowo, zeby to miec nie trzeba wcale jeilbreakowac (rootowac)
    systemu - bo to jest standardem badz jest dostepne w markecie.

    --
    AL