  • Data: 2011-08-29 09:18:50
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-08-27, o godz. 16:24:06
    "Przembo" <x...@x...xx> napisał(a):

    > A co do argumentu "Polaków nie stać" to jesteś na prawdę żałosny
    > powtarzając to niemal w każdym poście. W firmie na kilkadziesiąt
    > abonamentów przy przedłużaniu umowy nie ma ani jegnego iPhone 4... a
    > kosztują całe 1zł, w moim planie taryfowym ten telefon też kosztuje
    > 1zł, a w wersji bez smoka 24zł. Wśród moich najbliższych znajomych
    > też praktycznie iPhone nie ma. Są po prostu lepsze telefony, albo
    > inaczej są telefony w których masz o wiele więcej możliwośći nie
    > poblokowanych przez stwórcę.

    Dokładnie :-)

    Ja mam w szufladzie 2 sztuki iPhone 3 a na biurku iPhone 4 z tej prostej
    przyczyny że czasami muszę wdrożyć/przetestować rozwiązanie które między
    innymi pracuje na telefonach Apple. Jako podstawowy telefon bym tego
    nie wybrał z wielu względów ale jak dla mnie podstawowy to ciągłe
    problemy z zasięgiem. I to bynajmniej nie na prowincji ale w centrum
    Stolycy. Chyba nie miałem w ręku telefonu który ma większe problemy z
    zasięgiem. Uprzedzając - ma tak każdy egzemplarz który przeszedł przez
    moje ręce.

    Uprzedzony nie jestem - pierwszy Mac na jakim pracowałem to
    był Macintosh Classic a zaraz potem LC 630 czy Quadra 660AV. Wtedy ze
    względu na interfejs graficzny te komputery były awangardowe. Podobnie
    jak swego czasu Newton. Teraz produkty Apple są jednymi z wielu - ani
    specjalnie innowacyjne, ani specjalnie trwałe za to mające
    nieprawdopodobny kościół wyznawców którzy uważają się za jakąś elitę.
    Całkiem jak konsumenci win różnych. ;-)

    Zdrówko