  • Data: 2011-08-29 08:09:18
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 00:15, Jacek Osiecki pisze:

    > ... co powtarzają uparcie antywyznawcy apple'a :)

    Chciałem poprosić o definicję "antywyznawcy apple'a', ale
    sobie daruję. Rozumie, że wyznawcom tej religii nie wypada
    o tym mówić, ponieważ zostaną wyklęci...

    > Jasne. W telefonie najważniejsze jest to, na jakim procesorze jest oparty -
    > system operacyjny i ergonomia są bez znaczenia. Jak będzie dobry procesor,
    > to nawet konieczność wklepywania numerów w kodzie ósemkowym nie przeszkadza.

    Ktoś Ciebie strasznie oszukał. Zresztą to typowe...

    > Jasne, przed iPhonem była cała masa telefonów z ekranem pojemnościowym
    > i multitouchem z którego robiono użytek.

    Może i nie było, tylko pytanie czy było to takie potrzebne, bądź
    uzasadnione ekonomicznie.

    > Na każdym telefonie było oczywiste
    > że gdy oglądasz zdjęcie o orientacji poziomej i obrócisz telefon to zdjęcie
    > zajmie cały ekran...

    Ojoj - a cóż w tym odkrywczego?

    > Ach, przepraszam - zapomniałem że to przecież nieistotne
    > bajery, liczy się tylko i wyłącznie na jakich komponentach wyprodukowano telefon.

    Znów mogę napisać, że ktoś Ciebie oszukał. Zresztą o tych super
    komponentach i 'jakości' to w kółko słyszę, a ile już usłyszałem
    od niejakiego Pszemola :)

    > No straszne, ktoś zamiast dać możliwość zasrania telefonu byle czym
    > ograniczył rynek aplikacji i nie można wrzucić do appstore programu który
    > doprowadzi telefon do rzężenia, co gorsza - trzeba pisać aplikacje by były
    > zoptymalizowane! Horror... a tymczasem ci biedni uciśnieni ajfoniarze nie
    > mogą doświadczyć rozkoszy pełnego multitaskingu z 10 aplikacjami
    > równocześnie mieszającymi w tle, dzięki czemu zanim pojawi się ekran z
    > informacją że ktoś dzwoni to dzwoniącemu już się odechce czekać :)

    Masz rację - te ograniczenia to zalety. Regularnie o tym czytam,
    a jak zobaczyłem ograniczenia dla aplikacji to mało nie padłem.

    > Znam trochę osób, które mając różne telefony przeszły na iPhone i są teraz
    > na tyle zadowolone że nie zamierzają już kupować innych telefonów. Owszem,

    To przy tym pozostań, bo widzę, że wiedza na temat Androida (i okolic)
    raczej nie jest Twoją mocną stroną, choć to być może wina szwagra...