  • 11. Data: 2011-01-06 14:12:58
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2011 12:50, Max_P wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakieś 1/3 aut mimo dzwonów stała "prosto" - wzdłuż osi drogi, miala
    > uszkodzenia przodu i tyłu, typowe wgniecenia. Pozostałe auta poleciały
    > nieszablonowo, a to na prawą, a to na lewą barierkę, a to jeden fiknął
    > 180 stopni, a to inny wyleciał wraz z barierką. Wg mnie i dyskutantów,
    > wg figury wykreślonej na drodze i stanu po kolizji można bylo określić
    > wiek auta z dokladnością do roku ;).

    Wniosek prosty - wlasciciele nowych samochodow to idioci, ktorzy wierzac
    w swoje systemy potrafia jedynie depnac hamulec i zamknac oczy, a
    kierowcy starszych samochodow probuja omijac przeszkody. ;)

    Kamil

  • 12. Data: 2011-01-06 14:33:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Masz jeszcze jakies ciekawe pomysly?

    Po co mu odpowiadasz w ogole? Gosc ciula na uzywanego tate indike albo lepiej
    kie prajd (gay pride pewnie) albo z nudow ze swieto pier**li glupoty.

    Przyczyna wypadkow jest predkosc, widza zle warunki drogowe ale cisna bo auto
    jakos jedzie przed siebie, o niczym dalej niz zderzak nie mysla i masz karambol
    gotowy. Ale to kazdy wie.

  • 13. Data: 2011-01-06 14:34:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Max_P

    > Wg mnie i
    > dyskutantów, wg figury wykreślonej na drodze i stanu po kolizji można
    > bylo określić wiek auta z dokladnością do roku ;).

    Raczej to czy miały ESP, czy nie i stan opon. Niestety w naszym pięknym
    kraju nadal można jeździć zimą na letnich z bieżnikiem 1.6 mm.

  • 14. Data: 2011-01-06 14:40:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mniej więcej,

    Aha.
    Tego to nawet ja, zagorzały przeciwnik zaśmiecania dróg złomami, w życiu bym
    nie wymyślił, nawet przy dużej dozie złej woli.

  • 15. Data: 2011-01-06 15:05:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Rownie dobrze mozna powiedziec, ze kogo stac na nowe auto, ten ma w
    > dupie bo jest bogaty, a straty i tak AC pokryje, a biedny przeciez
    > bedzie dmuchal na swojego starego golfa, na ktorego odkladal przez trzy
    > lata.

    I jest w tym sporo prawdy, zauważyłem, że im większy złom tym zwykle
    wolniej jedzie po wszelkich progach zwalniających, przejazdach kolejowych
    itp.

  • 16. Data: 2011-01-06 15:16:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Twoja teza jest wprost proporcjonalna do kretynizmu naszego sejmu.

    Zdał podstawowy test - teraz czeka na propozycje spływające z partii
    politycznych by zajął poczetne miejsce na najbliższej liście wyborczej :)
    WOJO

  • 17. Data: 2011-01-06 15:40:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    WOJO napisał(a):
    > Zdał podstawowy test - teraz czeka na propozycje spływające z partii
    > politycznych by zajął poczetne miejsce na najbliższej liście wyborczej :)
    > WOJO
    Jest lepszy w kretyńskich tezach od kretyńskiej ustawy dotyczącej
    młodych kierowców, że poza miastem maksymalnie rozpędzą się do 80 km/h.
    Teraz będą non stop wyprzedzani, będą jeździć z TIRami na dupie.
    To będzie bardzo bezpieczne i dokształcające według naszego
    skretyniałego sejmu.
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2011-01-06 16:22:25
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 1/6/2011 2:12 PM, kamil wrote:
    > Wniosek prosty - wlasciciele nowych samochodow to idioci, ktorzy wierzac
    > w swoje systemy potrafia jedynie depnac hamulec i zamknac oczy, a
    > kierowcy starszych samochodow probuja omijac przeszkody. ;)

    Ja slyszalem, ze kazdy kierowca starego Passata (<95) ma umiejetnosci
    prowadzenia samochodu rowne Kubicy;) A i jeszcze kazdy murzyn ma
    poczucie rytmu, wszyscy zydzi sa bogaci, wszyscy katolicy przestrzegaja
    scisle przykazan, itd.:)

  • 19. Data: 2011-01-06 16:52:29
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Papkin wrote:
    > Przyczyna wypadkow jest predkosc,

    Podaj, ile dokładnie.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-01-06 17:12:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 13:50:32 +0100, Max_P wrote:
> [...]
    >drodze i stanu po kolizji można bylo określić wiek auta z dokladnością do

    Co do roku to pewnie nie, bo to pewnie kwestia mialy ABS czy nie :-)

    Przy czym opanowanie sterowalnego hamowania nie jest takie trudne.
    A moze kierowcy probowali omijac.

    J.