  • Data: 2011-01-08 15:40:56
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-08 15:14, Cavallino pisze:

    > Co nie znaczy że zostały zezłomowane.
    > A o tym pisałeś.

    Skoro nie widać ich ani na ulicach, ani na parkingach to widocznie
    właściciele trzymają je w mieszkaniach ;)

    > Nie jeżdżę, zastąpiły je 10 krotnie liczniejsze tabuny rozsypujących się
    > złomów pościąganych z zachodu.
    > Wolałbym jechać za 1 maluchem, niż za 10 czterośladowymi Fiestami sprzed
    > 20 lat - na tym polega problem.

    Pociesz się że każdy z tych kierowców myśli dokładnie to samo na Twój widok.

    > Dokładnie.
    > Więc lepiej jak potencjalnych kandytatów jest 10 razy mniej, niż 10 razy
    > więcej.

    Ale to są drogi państwowe, wybudowano za pieniądze podatników i wszyscy
    są tu kandydatami z prawem do korzystania z nich.
    To co proponujesz sprowadza się do tego że płacić podatki i budować
    drogi mają wszyscy, a prawo korzystania z dróg będzie mieć tylko wąskie
    grono ustalane w uznaniowy sposób.
    Ciekawy tylko zbieg okoliczności, że wszelkie "genialne" metody
    ograniczania ruchu które proponujesz zakładają że akurat Ty miałbyś być
    w tej części korzystającej z dróg.
    Daj może dobry przykład - zezłomuj Ceed'a i od razu będzie o jeden
    samochód luźniej na drogach.