  • Data: 2011-01-08 19:30:35
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:ig9tm5$bd9$1@cougar.axelspringer.pl...
    > Yogi(n) wrote:

    > Napisałeś tezę o prędkości zabójczej.
    > I nie rozprawiłeś się z nią,Przecież cytowałem.
    OK, masz rację. Nie miałem pojęcia, że tryb warunkowy, ironia i sarkazm są
    dla Ciebie nie do przebrnięcia.

    Gdybyś choć PRZEZ CHWILĘ pomyślał, to w kontekście mojej wypowiedzi nie
    napisałbyś:
    " podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...
    Bo osioł (zbieżność gatunkowa nieprzypadkowa ;-) ) jadący 5 km/h może być
    przyczynkiem do wypadku. A nawet 3 km/h.
    No to z czym miałem się "rozprawiać"?
    Wyłącznie z Twoim staniakizmem...

    > ;>
    Nawet krzywy ryj nie pomoże...