  • Data: 2011-01-08 13:09:25
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-08 10:09, Cavallino pisze:

    > Jakbyś przeczytał ten wątek, to byś wiedział że to bzdura co piszesz
    > (jak zwykle zresztą).
    > Skoro w 2009 najczęściej trafiającym na złom był maluch, to spokojnie
    > można założyć że jeszcze nie wszystkie trafiły.

    Nie wiem w jakiej Polsce C mieszkasz, ale gdybyś zapuścił się kiedyś do
    jakiegoś miasta, to tu jednak maluchów nie ma :)
    Może gdzieś po wsiach w stodołach faktycznie dogorywają jakieś na
    czarnych tablicach, nieobjęte jeszcze cepikiem, ale to też chyba
    niedługo się uda.
    W każdym razie to musi być ciekawe jak jeździsz po drogach otoczony
    samochodami z PRL-u. Skansen jakiś motoryzacyjny?

    > Ale już zaparkować trzeba wszytkie.

    No tak już świat urządzony, że albo Cię stać i wtedy miejsce do
    parkowania sobie kupujesz, albo Cię nie stać i wtedy masz jakąś pulę
    miejsc do parkowania przeznaczonych dla wszystkich, ale musisz się nimi
    ze wszystkimi dzielić.
    Dokładnie to samo dotyczy reszty dróg.