  • 1. Data: 2009-03-19 11:39:22
    Temat: Statyw bilora action line top 261 i kwestia goracej stopki do Sony 300
    Od: DooMiniK <n...@d...ie>

    Witam serdecznie.

    Jest sobie aparat Sony Alpha 399 i statyw Bilora Action line top 261.
    Statyw był bez gorącej stopki (tej szybko złączki, czy jak to się
    fachowo zwie - tego elementu, który przykręca się do aparatu). Statyw
    kosztował około 50zł,ale w tej sytuacji jest bezwartościowy.

    - czy ktoś spasował jakąś zastępczą stopkę? Nie widzę na Allegro,
    czy innych ebay'ach elementów w ludzkiej cenie
    - czy warto bawić się, czy lepiej już zainwestować w nowy statyw?

    W niskiej cenie (do typowo amatorskich zadań) co możecie polecić?

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-03-19 13:05:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    DooMiniK pisze:
    > Jest sobie aparat Sony Alpha 399 i statyw Bilora Action line top 261.

    Alfa 399? :) Jakiś nowy model?! :)

    > Statyw był bez gorącej stopki (tej szybko złączki, czy jak to się
    > fachowo zwie - tego elementu, który przykręca się do aparatu). Statyw
    > kosztował około 50zł,ale w tej sytuacji jest bezwartościowy.

    Szybkozłączka, gorąca stopka to jest przy lampie, czyli zupełnie od
    drugiej strony i do czego innego.

    > - czy ktoś spasował jakąś zastępczą stopkę? Nie widzę na Allegro,
    > czy innych ebay'ach elementów w ludzkiej cenie

    Czasami do różnych statywów są osobno elementy, ale to nie jest zasadą.
    Do tych tanich statywów też bywało... Czy coś dopasujesz nie wiadomo.
    Gwint będzie pasował od wszystkiego (bo jest standardowy), reszta...
    wątpliwe.

    > - czy warto bawić się, czy lepiej już zainwestować w nowy statyw?

    Warto w nowy statyw, ale lepszy niż ten.
    Jak tu nie masz nic do stracenia to możesz kupić jakąkolwiek
    szybkozłączkę albo nawet samą śrubkę i na stałe ją sobie wkleić do
    statywu jakimś poxipolem - dostaniesz funkcjonalny statyw ale bez
    możliwości odłączania szybkiego.

    > W niskiej cenie (do typowo amatorskich zadań) co możecie polecić?

    Monopod w niskiej cenie :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \