  • Data: 2010-10-15 17:12:55
    Temat: Re: Statystyka
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    > news:bdvlo7-> Jazda wzdłuż jadącego (powoli( korka nie jest ani omijaniem
    > anie
    > "Wyprzedzanie to przejeżdżanie obok pojazdu lub uczestnika ruchu
    > poruszającego się w tym samym kierunku."

    Nie prawda (nie cała). Podałem ci nawet źródło.

    Wg twojej (błędnej) definicji jeśli są dawa pasy ruchu (w jednym
    kierunku) i jednym (lewym) pojazdy poruszają się np. 60km/h a drugim
    (prawym) 40km/h to te na lewym pasie wyprzedzają te na prawym. Ale to
    nie jest prawda, zajrzyj łaskawie do podanego źródła (ważniejszego
    zresztą niż PoRD).

    Mam.

    pzdr
    \SK