  • Data: 2010-10-18 12:54:51
    Temat: Re: Statystyka
    Od: spammtrapp <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 09:13, komar pisze:
    > dziwne, jadąc czesto trasę 400km (samochodzem) takie manewry w wykonaniu
    > motocykli zdażają się bardzo sporadycznie, natomiast kierowcy osobówek,
    > zwłaszcza "z kratką" uwazają taką jazdę za normalną.

    Cos Ci juz Sebastian napisał o statystyce wiec nie bede Cie meczył.

    > wszyscy jeżdżą jak debile tylko ty jedyny jesteś miszczem?
    > taki przypadek jest znany w psychiatrii

    Dopowiadanie sobie nieistniejacej treści to też poważny problem.

    > niestety nie masz szans ocenić jak jeżdżą motocykliści bo wypowiadasz
    > się na temat o którym nie masz nawet nikłego pojęcia. Na podstawie jakiś
    > pojedynczych i pewnie mocno przejaskrawionych przypadków oceniasz ogół,
    > jednoczesnie idealizując swoje postepowanie.

    Pozostaje mi przekopiowac wypowiedz Sebastiana:
    "Nie pojedynczych tylko nagminnych. Co nie oznacza że wszystkich --
    widuję tez normalnie jeżdżących motocyklistów. Ale odsetek debili jest
    znaczący."
    Zeby bylo jasniej: "generalnie motocyklisci maja taka opinie" to mniej
    wiecej to samo co "odsetek debili jest znaczacy".

    > może dla tego że pudło w którym się zamykasz na pół dnia doskonale
    > widać? Założę się, że gdyby odstepy między pasami ruchu były na tyle
    > szerokie że wcisnąłbyś tam swojego kopciucha to byłbyś pierwszy żeby się
    > wpieprzać gdzie tylko się da, a tak pozostaje ci tylko dalej frustrować
    > się że inni mają lepiej jak ty stoisz w korku :)

    :D W korku to ja Was puszczam jesli tylko MOGĘ. Chociaz gdy czytam
    wypowiedzi takich imbecyli jak Ty i Tobie podobni to mam ochote zmienic
    zdanie i rowniez stac sie tym stereotypowym kierowca kopciucha co to
    drzi specjalnie otworzy zeby moto nie przepuscic.

    > jesli chodzi o szacunek i zachowanie to 90% motocyklistów zachowuje się
    > dużo lepiej niż samochodziarze, niestety nie widac tego z puszki. Za to
    > kultura jazdy samochodziarzy to chyba nawet nie wymaga komentarza.

    Mhm, jak widać punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.