  • Data: 2010-10-18 09:13:48
    Temat: Re: Statystyka
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-15 13:33, spammtrapp pisze:

    > Alez ja go widze, widze go wtedy gdy leci ponad 100 na dozwolonych 50, wtedy gdy
    wyprzedza
    > sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu innych sytuacjach sprzecznych z Art
    3.1. i
    > wieloma innymi. I do tego sie odnosze.

    dziwne, jadąc czesto trasę 400km (samochodzem) takie manewry w wykonaniu motocykli
    zdażają
    się bardzo sporadycznie, natomiast kierowcy osobówek, zwłaszcza "z kratką" uwazają
    taką
    jazdę za normalną.

    > Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro
    > generalnie motocyklisci maja taka opinie) motocyklistów jezdzi jak debile.

    wszyscy jeżdżą jak debile tylko ty jedyny jesteś miszczem?
    taki przypadek jest znany w psychiatrii

    niestety nie masz szans ocenić jak jeżdżą motocykliści bo wypowiadasz się na temat o
    którym nie masz nawet nikłego pojęcia. Na podstawie jakiś pojedynczych i pewnie mocno

    przejaskrawionych przypadków oceniasz ogół, jednoczesnie idealizując swoje
    postepowanie.

    > Wiec za przeproszeniem nie pierdol mi o zachowaniu ostroznosci. Nie jest tym rycie
    sie
    > motocyklem przed samochód bo nagle okazalo sie ze jednak nie zdazy wyprzedzic. Nie
    jest
    > tym nagminne i spore przekraczanie predkosci i wiele innych rzeczy ktorych
    wymieniac mi
    > sie nie chce. Oczywiscie wszystkie te rzeczy robia tez samochodziarze ale nikt z
    nich nie
    > wpadł na pomysl nalepek: "uwazaj, samochody sa wszedzie"

    może dla tego że pudło w którym się zamykasz na pół dnia doskonale widać? Założę się,
    że
    gdyby odstepy między pasami ruchu były na tyle szerokie że wcisnąłbyś tam swojego
    kopciucha to byłbyś pierwszy żeby się wpieprzać gdzie tylko się da, a tak pozostaje
    ci
    tylko dalej frustrować się że inni mają lepiej jak ty stoisz w korku :)

    > Chcecie szacunku, okazujcie go sami.

    jesli chodzi o szacunek i zachowanie to 90% motocyklistów zachowuje się dużo lepiej
    niż
    samochodziarze, niestety nie widac tego z puszki. Za to kultura jazdy samochodziarzy
    chyba nawet nie wymaga komentarza.