  • Data: 2010-10-18 12:45:59
    Temat: Re: Statystyka
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    komar wrote:

    > dziwne, jadąc czesto trasę 400km (samochodzem) takie manewry w wykonaniu
    > motocykli zdażają się bardzo sporadycznie, natomiast kierowcy osobówek,
    > zwłaszcza "z kratką" uwazają taką jazdę za normalną.

    A ile jest motocykli w ruchu a ile samochodów...

    Statystyka trudna nauka...

    > wszyscy jeżdżą jak debile tylko ty jedyny jesteś miszczem?
    > taki przypadek jest znany w psychiatrii
    >
    > niestety nie masz szans ocenić jak jeżdżą motocykliści bo wypowiadasz
    > się na temat o którym nie masz nawet nikłego pojęcia.

    Porażająca logika. Koleś który ostro wyprzedza już jadących 30km/h
    powyżej ograniczenia nie jedzie zgodnie z przepisami.

    > Na podstawie jakiś
    > pojedynczych i pewnie mocno przejaskrawionych przypadków oceniasz ogół,
    > jednoczesnie idealizując swoje postepowanie.

    Nie pojedynczych tylko nagminnych. Co nie oznacza że wszystkich --
    widuję tez normalnie jeżdżących motocyklistów. Ale odsetek debili jest
    znaczący.

    > może dla tego że pudło w którym się zamykasz na pół dnia doskonale
    > widać? Założę się, że gdyby odstepy między pasami ruchu były na tyle
    > szerokie że wcisnąłbyś tam swojego kopciucha to byłbyś pierwszy żeby się
    > wpieprzać gdzie tylko się da, a tak pozostaje ci tylko dalej frustrować
    > się że inni mają lepiej jak ty stoisz w korku :)

    Bredzenie. Nie mają lepiej, tylko łamią przepisy.

    BTW, ja tam puszczam, niech sobie jadą. Ale nich nie chrzanią, że to ich
    prawo, ba że to w ogóle zgodne z prawem.

    > jesli chodzi o szacunek i zachowanie to 90% motocyklistów zachowuje się
    > dużo lepiej niż samochodziarze,

    ROTFL!

    BTW nie widziałem samochodziarzy którzy celowo walą w lusterka innych
    uczestników ruchu. A jednośladowców owszem.

    > niestety nie widac tego z puszki.

    Debili i buraków na dwu kółkach widać.

    > Za to
    > kultura jazdy samochodziarzy to chyba nawet nie wymaga komentarza.

    Statystyka trudna nauka -- Obserwowany procent debilnych i chamskich
    zachowań w przypadku dwuśladów jest większy.

    \SK