  • Data: 2010-10-18 13:09:11
    Temat: Re: Statystyka
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > NIE!!! Oba są tyle samo warte

    > PS. Trzeba by napisać dla równowagi.
    >
    > "Motocyklisto!!! Jeździsz szybko i jesteś mniej widoczny na drodze.
    > Uruchom szare komórki i uważaj bo nie każdy Cię zauważy w porę"

    W rzeczy samej!

    Jest takie stare powiedzonko: "Ci co mieli pierwszeństwo mają na
    cmentarzu osobną kwaterę."

    Co martwemu z tego że miał pierwszeństwo i że formalnie ktoś inny jest
    winien wypadku? Formalna racja życia mu nie wróci. Niektórym się wydaje,
    że jak mają rację to reszta to nie ich problem...

    Kiedy uczyłem się jeździć mądrzejsi ode mnie nauczyli mnie zasady jazdy
    z podwójnym bezpieczeństwem: "staraj się jechać tak, żeby zawsze mieć
    możliwość wykonania dwu awaryjnych manewrów z których każdy z osobna
    powinen być wystarczający do uniknięcia kolizji"). I drugiej "każdy
    użytkownik drogi potencjalnie jest idiotą" lub "każdy uczestnik ruchu
    może zachować się wbrew przepisom o ile okoliczności nie wskazują
    inaczej" (czyli silniej niż przepisowa zasada ograniczonego zaufania
    znana z Art 4 PoRD).

    Może nalepka (tyż żółtak i podobną czcionką):
    przepisy nie wystarczą, włącz myślenie
    NIE DAJ SIĘ ZABIĆ!
    Ci co mieli pierwszeństwo leżą na cmentarzu w osobnej kwaterze"

    pzdr
    \SK