eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-29 06:12:56
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 08:17:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I co z tego? W strefie numeracyjnej Chicago (kierunkowe 312 i 708)
    > masz jakieś 12 milionów mieszkańców. Duża część z tych numerów
    > to numery sieci kablowej PSTN. Ktoś, kto chce spamować poniesie
    > duże koszty wysłania sms'ów z których większa część trafi na
    > telefony PSTN i nawet smsa nie odbiorą a co dopiero skorzystać
    > mogą lub nie z oferty. Ogromne nakłady finansowe a mały zysk.

    Ja tam nie wiem, ale u nas w Europie to osoba troche orientujaca sie w
    branzy bez problemu wytypuje numery komorkowe.

    A jesli sms sa tanie czy za darmo ... :-)

    > Co innego gdy dostaniesz listę numerów od AT&T lub Verizona
    > i to jeszcze pogrupowaną według jakichś kryteriów jak wiek czy
    > zarobki przypadające na rodzinę, dzielnica miasta/region itp, itd...

    Albo masz serwis ogolnego przeznaczenia ..

    > Ale takie spamowanie chyba jest karalne bo gdyby nie było to
    > mój telefon zalewany byłby smsami reklamowymi jak zalewana
    > jest skrzynka pocztowa różnymi papierowymi ulotkami, gazetkami
    > itp... Ja ani nikt z mojej rodziny ani przyjaciół NIE DOSTAJEMY
    > spamu na smsy wcale. Nikt też nie dzwoni z reklamami towarów
    > głosowo, na szczęście, bo bym też się wkurzył.

    Byc moze kiedzy zaznaczyles lub niezaznazyles odpowiedniego haczyka i
    dlatego.

    > Ile Ty dostajesz spamu na swoją komórkę średnio w tygodniu?

    Takiego niechcianego to jeden co pare dni. W zasadzie jakies loterie.
    Plus cos od ery, cos zamowionego, informacyjne z banku.

    Ale jak loterie dorwaly naiwnego klienta to potrafily mu do 5 dziennie
    przysylac, choc musial wyrazic chec.

    J.