eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennieRe: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-30 16:43:52
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 07:44:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Komórki NIGDY nie miały wyróżnionych stref numeracyjnych...
    > Od zawsze ludzie w Chicago mieli komórki zaczynające się od
    > 312 w centrum i 708 na przedmieściach.

    A kilka dalszych cyfr ?
    Mysle ze mialy. Moze nie byla to wiedza powszechna ani oficjalna,
    ale zapewne jakimis blokami przydzielano nowe numery.
    Kto pracowal w branzy ten pewnie znal.

    > Na podstawie jakiej sygnalizacji?

    Miedzycentralowej. Zaraz .. chyba nie ma jakiejs funkcji "wyslij sms"
    miedzy telefonami, ale mozna sprobowac polaczenia danych, albo ISDN UUS -
    mysle ze da sie odroznic komorke od zwyklego telefonu.

    > Kurde, aleś Ty uparty. Ludzie tu odchodzą od telefonów drucianych
    > i przenoszą nagminnie stare numery do VoIPów i na komórki.

    A wielu ma nadal stare, kiedys kupione razem z komorka numery.
    I przez pewien czas da sie wyslac sms z duzym prawdopodobienstwem.

    > I na abo dostajesz reklamy? A to Ci dopiero...

    Mowisz i masz - wlasnie przyszedl, a nawet trzy.
    Garnitur kiedys kupilem z karta stalego klienta, i wlasnie sie objawil, ale
    to moja wina chyba, moglem nie podawac, T-mobile mnie zacheca do udzialu w
    bezplatnej loterii - ale to tylko dla abonentow :-)

    > Co mu wyszło kiepsko?

    Informacja o stanie konta. Wykorzystal jakies ambitniejsze funkcje karty
    SIM, no i z jednymi telefonami dzialalo, z innymi nie, stan byl
    orientacyjny a nie dokladny ... i w koncu wysyla normalnie, sms.

    J.