eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-28 13:17:43
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j5v3lc$vlm$1@news.onet.pl...

    > Ja tam nie wiem jak w USA, ale w Polsce mozna wygenerowac numer telefonu z
    > duzym prawdopodobienstwem ze prawdziwy bedzie.

    I co z tego? W strefie numeracyjnej Chicago (kierunkowe 312 i 708)
    masz jakieś 12 milionów mieszkańców. Duża część z tych numerów
    to numery sieci kablowej PSTN. Ktoś, kto chce spamować poniesie
    duże koszty wysłania sms'ów z których większa część trafi na
    telefony PSTN i nawet smsa nie odbiorą a co dopiero skorzystać
    mogą lub nie z oferty. Ogromne nakłady finansowe a mały zysk.

    Co innego gdy dostaniesz listę numerów od AT&T lub Verizona
    i to jeszcze pogrupowaną według jakichś kryteriów jak wiek czy
    zarobki przypadające na rodzinę, dzielnica miasta/region itp, itd...
    Ale takie spamowanie chyba jest karalne bo gdyby nie było to
    mój telefon zalewany byłby smsami reklamowymi jak zalewana
    jest skrzynka pocztowa różnymi papierowymi ulotkami, gazetkami
    itp... Ja ani nikt z mojej rodziny ani przyjaciół NIE DOSTAJEMY
    spamu na smsy wcale. Nikt też nie dzwoni z reklamami towarów
    głosowo, na szczęście, bo bym też się wkurzył.

    > Mysle ze raczej dlatego iz stosowne przepisy zakazujace byly juz
    > wczesniej, jak sie jeszcze nie placilo ani za odbieranie, ani za
    > dzwonienie.

    Być może.
    Ile Ty dostajesz spamu na swoją komórkę średnio w tygodniu?