eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
  • Data: 2011-09-28 21:40:12
    Temat: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j5pjl0.7g0.0@poczta.onet.pl...

    <ciach głupoty>

    > Jakiego argumentu oczekujesz na poparcie własnej, subiektywnej opinii?
    > To chyba oczywiste że takie opinie się tworzą na podstawie obserwacji
    > lokalnego środowiska które akurat mnie otacza... I ci ludzie unikają SMS.

    Jest to oczywiste, jeżeli w dyskusji podkreślisz, że "tak Ci się wydaje".
    Ty stwierdziłeś fakt: w ameryce nie lubią sms. Nie w Twoim środowisku.
    Napisałeś wyraźnie o całym społeczeństwie. Wtedy to pasowało Ci w dyskusji.
    Teraz za wszelką cenę będziesz udowadniał, że to czytający popełnili błąd,
    bo nie domyślili się, że Tobie chodziło tylko o Twojego wujka, ciocię i
    dziadka.

    > No miałem na myśli tylko to co napisałem - że ludzie (ci których znam
    > i mogę obserwować) unikają SMSów jak ognia, zwykle dlatego że za
    > każdy muszą płacić bo nie ma ich zwykle w abonamencie - tymczasem
    > minut mają po uszy, z miesiaca na miesiąc kumulujące się bo nie są
    > wykorzystywane.

    Pisałeś o społeczeństwie, nie swoim środowisku. Może o tym myślałeś (chociaż
    w to wątpię), ale nie dołożyłeś staranności, żeby w swojej wypowiedzi to
    zaznaczyć.

    >Wydawało mi się że w Polsce sms'y używane są wręcz
    > nagminnie.

    Pisałeś o "wynaturzeniu europejskim". Teraz się okazuje, że chodziło o
    Polskę. Ale z nas głupcy, że się nie domyśliliśmy.

    Ale obie opinie to tylko moje subiektywne opinie i tak
    > powinny być traktowane.

    W dyskusji na argumenty to się wyraźnie zaznacza. Są takie specjalne zwroty:
    "wg mnie", "w mojej ocenie", "wydaje mi się", itp.

    > ??? Nic podobnego.

    Ależ tak. Zapytałeś o statystki dla Polski, więc je podałem. Ponieważ Ci nie
    pasowały, zacząłeś marudzić, że za stare.
    Nie polemizowałeś z tymi danymi, nie wysiliłeś się, żeby je zweryfikować,
    ani zanegować na podstawie innych danych.

    > Jeśli ktoś coś mi argumentuje że na podstawie nie swoich obserwacji
    > tylko na podstawie jakichś statystyk to chyba naturalne jest że pytam
    > o te statystyki... Miałem nadzieję że nie wyssałeś ich sobie z palca :-)

    Oczywiście, że nie wyssałem tych danych z palca. Wtedy osiągnąłbym Twój
    poziom.
    Te dane są dostępne w necie. Kilka minut szukania w google. Spróbuj, to
    naprawdę nie jest trudne.

    > Jesteś pewny, że się nie przesłyszałeś? :-)

    I znowu próbujesz kpić. Spróbuj udowodnić mi pomyłkę, podając wg Ciebie
    właściwe dane.
    Jesteś w stanie to zrobić, czy Tobie zawsze się tylko wydaje?

    > Co to zmienia?

    Czym innym jest argument oparty na faktach, a czym innym argument oparty na
    "wydaje mi się". Naprawdę tego nie rozumiesz?
    Może Ci się wydawać, że lód jest ciepły, ale fakt jest taki, że jest zimny.
    Nie wiem, jak mógłbym Ci to prościej wytłumaczyć.

    > Z niczego się nie wycofałem jak dotąd. W dalszym ciągu potwierdzam
    > że ludzie z mojego otoczenia w USA nie używają SMSów.

    "Mojego otoczenia". Wcześniej nie pisałeś o "swoim otoczeniu".

    > Ale Ty się nie powołujesz na moje słowa tylko na swoją ich interpretację.
    > W tym wypadku - błedną.

    No jasne. Jak się dopasowuje własne słowa do sytuacji, to mam niewielkie
    szanse na ich poprawną interpretację.

    Jak w zabawie małych dzieci w "zgadnij o jakiej liczbie myślę". ;-)

    > A raczej że nie ja coś sugerowałem tylko Ty to tak zinterpretowałeś :-)

    J.w.