-
Data: 2017-02-21 19:01:27
Temat: Re: Statoil znika
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-21 o 12:49, Pablo Eldiablo pisze:
> W dniu wtorek, 21 lutego 2017 09:38:19 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
>> W dniu 2017-02-21 o 00:39, J.F. pisze:
>>> Z Polski.
>>>
>>> Stacje przejal Circle K.
>>> http://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/po-24-latach-
stacje-statoil-znikn%C4%85-z-polski-zast%C4%85pi-je-
nowa-marka/ar-AAmHcgq
>>>
>>> I gdzie teraz tankowac diesla ?
>>>
>> Lukoil. Ta sama rozlewnia. Sama zmiana nazwy nie pretenduje do zmiany
>> rozlewni, tym bardziej że od dłuższego czasu Statoil to rosyjskie paliwo
>> a nowym włascicielem jest Litwin.
>>
>
> Czizas, ale ty masz pojęcie :-)
> Praktycznie całe paliwo w Polsce jest ze wschodniej ropy - tylko po drodze są
jeszcze takie 'zakłady pracy' jak rafinerie. Po twojemu chyba rozlewnie. Orlen i
Lotos w Polsce. Wszyscy duzi od nich kupują w PL.
Dżizas. Wklejałem to jakiś czas temu:
https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA
Możesz też zobaczyć inne testy i nagle doznasz olsnienia że paliwo z
Lukoil czy Statoil ma zupełnie inny kolor niż Orleny czy BP itd. Możesz
to sprawdzić nawet dzisiaj jadąc na stację. Dla silnika siesla to spora
różnica ale pewnie też nie wiesz jaka...
Głównie chodzi o to, że paliwa sprzedawane na stacjach Statoil czy
Lukoil nie są skazone tak mocno biokomponentami jak na innych stacjach.
Po prostu nie mają tych samych rozlewni co inne. Nie mam pojęcia jaka
jest ich polityka ale testy nie kłamią a różnice są spore.
BTW, mnie nie interesują tabelki i testy "sponsorowane", żeby było wiadomo.
> Po twojemu prezes zarządu spółki kapitałowej to właściciel - ale jesteś w błędzie.
Właścicielem jest Kanadyjczyk, Alimentation Couche-Tard.
>
To akurat jest mnie ważne, najważniejsze że podobno dystrybucja się nie
zmieni, co jest tutaj istotą rzeczy.
--
LordBluzg(R)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.17 06:35 Maciek
- 24.02.17 12:19 Pablo Eldiablo
- 24.02.17 19:20 j...@i...pl
- 25.02.17 02:50 __Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów