  • Data: 2011-04-26 15:10:05
    Temat: Re: Starzenie metalu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 26, 3:08 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > o lukach w których dowiadujemy się, jak coś się spieprzy, a nie
    > powinno... :-)

    Ja nie mam nic przeciwko lukom. Bardzo lubię firmy w których nikt nie
    wie jak rozwiązywać proste problemy. Kocham wręcz dyrektorów którzy
    tak zarządzają działami firm że mało kto ten bajzel ogarnia. Bo dzięki
    nim ktoś jeszcze na świecie zatrudnia dobrych inżynierów i chce/musi
    (niepotrzebne skreślić) odpowiednio im płacić. Im większy w firmie
    pierdolnik tym trudniej na twoje miejsce nająć taniego Chińczyka.
    Chińczyk za Chiny nie dałby rady :-)
    Konrad