  • 71. Data: 2009-07-15 20:18:18
    Temat: Re: Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Co to jest diaks?
    To samo co w innej części kraju gumówka... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 72. Data: 2009-07-15 20:22:10
    Od: Arni <a...@N...spam>

    falco pisze:

    > To samo co w innej części kraju gumówka... ;)

    która z gumą nie ma nic wspolnego.
    Kątówka albo szlifierka kątowa, gdzieniegdzie zwana po prostu boschem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 73. Data: 2009-07-15 20:59:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    Arni pisze:

    > która z gumą nie ma nic wspolnego.

    ano tak w Wielkopolsce mawiają też się zdziwiłem... ;)

    > Kątówka albo szlifierka kątowa, gdzieniegdzie zwana po prostu boschem

    tys prawda. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 74. Data: 2009-07-15 22:42:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > ano tak w Wielkopolsce mawiają też się zdziwiłem... ;)

    > tys prawda. ;)

    Wklepałem sobie w google i wyskoczyła mi również taka możliwość. Ale
    ponieważ nie wiedziałem jak to zamontować obok diód w aucie -
    zapytałem.
    Dzięki.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 75. Data: 2009-07-16 12:24:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >która z gumą nie ma nic wspolnego.

    No jak nie, tarcze do ciecia kiedys byly robine na gumie, bez
    zbrojenia. Nie do zapomnienia bo przy cieciu smierdzialo palona guma.

    >Kątówka albo szlifierka kątowa, gdzieniegdzie zwana po prostu boschem

    Fleksem to tez nazywaja.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 76. Data: 2009-07-16 13:12:44
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"kocyk"
    Prosz, oto jedno ze zrodel mojej polemiki:
    > http://kocyk.pl.pl/zabytek1.jpg
    > http://kocyk.pl.pl/zabytek2.jpg
    > Tylko po to, zeby jednak udowodnic ci, ze czytam i rozumiem, a pytania nie
    > sa bezpodstawne.

    A to tu Cie boli kolego...
    No to nie znajdziemy wspolnego zdania jesli jedna ze stron czerpie wiedze z
    samochodowej "Pani Domu" i prawd prasowych.
    Po raz kolejny Ci pisze poczytaj ustawe tylko ze zrozumieniem nie pisz
    glupot tylko poczytaj...
    No o czywiscie masz u mnie flaszeczke jak znajdzisz w stosownej ustawie
    nakaz wystawienia dla pojazdu zabytkowego:
    "Zaswiadczenia o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu "
    o ktorym tenze dziennikarz pisze w pkt 3.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 77. Data: 2009-07-16 15:32:23
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacot pisze:

    > No jak nie, tarcze do ciecia kiedys byly robine na gumie, bez
    > zbrojenia. Nie do zapomnienia bo przy cieciu smierdzialo palona guma.

    sorry, ja nie zyje tak długo :)

    > Fleksem to tez nazywaja.

    tez mi sie przypomniało ale juz nie chcialem spamowac:)