-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
<5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<ovehif$beq$4@node2.news.atman.pl> <ovelc0$tso$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 16:25:19 +0100
Message-ID: <196hhc58l5phx$.dlg@myjk.org>
Lines: 14
NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
X-Trace: 1511709919 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5141 83.28.253.69:11588
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1881325815
X-Received-Bytes: 2193
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619774
[ ukryj nagłówki ]Sun, 26 Nov 2017 15:07:44 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
> Dobry artykuł na ten temat:
> http://www.szkola-jazdy.pl/aktualnosci/single/id/211
7
Trochę przydługaśny, ale ładnie wyjaśnione zawiłości. Nie sądziłem jednak,
przyznaję, że takie hamowanie awaryjne bez sprzęgła może prowadzić do
kompletnego zdewastowania samochodu. Inna sprawa, że takich hamowań
awaryjnych to się ma w porywach jedno na rok, więc wspomniane 46 prób to
mało prawdopodobne nawet jak auto trafi na kompletnego oszołoma...
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
- 26.11.17 19:28 cef
- 26.11.17 20:12 cef
- 26.11.17 21:24 Jacek
- 26.11.17 22:55 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=