-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove5rc$5na$1@news.mixmin.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 12:16:14 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ove5rc$5na$1@news.mixmin.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <5a1aa27d$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511694973 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5148 178.43.254.155:29425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619732
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 11:36, Frolko pisze:
> Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2017-11-26 o 07:28, Frolko pisze:
>>
>>> Jeżeli jest nawyk równoczesnego naciskania hamulca i sprzęgła ( nie
>>> dotyczy
>>> długich zjazdów ) to awaryjne hamowanie nie jest obciążone
>>> pilnowaniem momentu kiedy nacisnąć sprzęgło i odbywa się
>>> szybciej.
>>
>> Ale Ty nie nacisnąłeś równocześnie i o tym jest dyskusja.
>> Ty miałeś odruch w przypadku awaryjnego hamowania użycia lewej nogi.
>> Gdybyś miał odruch ożycia choćby obu nóg, to pisałbys o próbie
>> deptania prawą i lewą nogą jednocześnie.
>
> Nie, nie miałem odruchu użycia lewej nogi do awaryjnego hamowania.
Ja przeczytałem coś innego.
> Nigdy nie zdarzyło mi się pomylić gazu z hamulcem w automacie
> i nigdy nie hamowałem lewą nogą, więc nie mam takiego nawyku.
> Lewa noga zadziałała automatycznie jak podczas jazdy manualem.
> Prawa noga tez zadziałała automatycznie jak w manualu,
> prawa odpuszcza gaz, a lewa w tym czasie natychmiast naciska szybko
> sprzęgło.
> Lewa noga o ułamek sekundy szybciej naciska sprzęgło niż prawa naciśnie
> hamulec,
> bo lewa noga nie musi czekać az prawa odpuści gaz i zacznie naciskać
> hamulec.
> To że samochód w automacie stanął dęba to było skutkiem
> nawykowego z manuala zadziałania lewej nogi, a nie prawej.
Czyli błędnie wg mnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 12:19 cef
- 26.11.17 13:00 Budzik
- 26.11.17 13:45 Shrek
- 26.11.17 14:54 cef
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:25 Shrek
- 26.11.17 16:25 Myjk
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=